Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

cursus zoenen begeleid door boer+examinator visser voor mannen begeleid door shirley +examinator mra

Advertise here!!

Citeren30.05.20060 likes
en voor de zekerheid vraag het dus aan snuffel die kan het echt wel weten hahahahaha, ze was mijn examinator dus maar pas dus nu op, want dan word het echt link,want ze is echt een beest met zoiets dus kussssssssssssssss voor degene die nog durft kom maar op boer en hahahahahaha ik ben lekker nummer 100 zie ik net :
Citeren30.05.20060 likes
ik word steeds nieuwschieriger naar zaterdag boer.... maar ook steeds banger...... denk dat ik de honkbal knuppel toch maar eens onder het bed vandaan haal, indien er gevaar dreigt.....
groet en zoentje voor boer harms. tot zaterdag... xxx
Citeren30.05.20060 likes
whahahahaahhaahha pas maar op dat je mij niet na zaterdag onder je bed uithaal,want dan is het zo dat het echt heftig was met jou en dat ik ben gevlucht voor jou dus haahaah dikke kussssssssssssss catsssssssss
Citeren30.05.20060 likes
dat zou dan de eerste keer zijn boer harms....
een keer een heftige cats, dan ga je er echt niet onder liggen. whahahahhahahahaha...
je raakt er hoogstens verslaafd aan.
kus voor boertje uit limboland
Citeren30.05.20060 likes
boertje ik zie je reactie wel, ik ga nu echt de vaatwasser uit en inruimen.... pffff wat een rot klus.
truste en slaap lekker.

Advertise here!!

Citeren30.05.20060 likes
oke dat wordt een deal ,ik geef me vol aan jou cats maar zou wel leuk zijn als je me niet de rug open krabt ,dus je weet het nu dat ik ook best wel gevoelens heb hahaahhaaha maar was dit nu de zoencurssus of een * wip en genots-curssus*???????????????? kussssssss boer
Citeren30.05.20060 likes
moet eerst overleg plegen met mijn secretaris. denk niet dat het mag. en terecht ook!
zullen we het maar bij een zoen cursus houden. is een nette chat hier!!!!
catsie de catsie
Citeren30.05.20060 likes
oke zaterdag doen we de eerste curssus dan maar ik moet wel ff vragen aan mama_van 5 of dat mag ,ze was tenslotte de eerste ,maar jij heb het geluk dat je dichterbij zit ( dus ff stiekem doen dan maar ) cats kusssssss (ps . vertel het wel niemand verder aub ;)
Citeren31.05.20060 likes
attenooie ben zeker weer is te laat met inschrijven?

timberland = B100 (ik heb altijd pech)

.
Citeren31.05.20060 likes
frinkandel bal gehakt hahahhaha

Adverteer hier