Citeren20.05.20060 likes
dingen om te testen zijn altijd voor mij alleen haahaha heel soms ook voor mama of denre maar deze deel ik niet
Advertise here!! |
Citeren20.05.20060 likes dingen om te testen zijn altijd voor mij alleen haahaha heel soms ook voor mama of denre maar deze deel ik niet |
Citeren20.05.20060 likes je bent een schat hihihihi dat mag je ook hoor maar niet aan derne geven daar hou ik niet van hahaha |
Citeren20.05.20060 likes haahahaah denre ook vast niet , ik geloof niet dat hij daarop zit te wachten hoor haahahaha |
Citeren20.05.20060 likes gelukkig hahahahahaha zou erg zijn als het zo was voor mij ![]() |
Citeren20.05.20060 likes zeg, nu mag mama niet mee testen he ![]() whahahahah .... maare .....niemand reageert hier ....zou ik me dan wel inschrijven ???? is toch niet zo een onderonsje he....want ik wil niet storen gnagnagna ![]() dikke kussss mama xxxx |
Advertise here!! |
Citeren20.05.20060 likes nee hoor meld je aan en je bent de eerste en denk er wel ff aan dat je niet te heftig gaat worden anders gaan we een paar dingen overslaan en meteen verder met de volgende curssus kusssssss ![]() |
Citeren20.05.20060 likes whahahaha boer ......klinkt wel spannend ![]() maar ikke en heftig ?? tja, als je meteen verder wil met de volgende, moet je het maar zeggen hahaha .... ok ..bij deze meld ik me aan ![]() kusssssssssssssssssssssssss xxxxxxxxxxxxx |
Citeren20.05.20060 likes nee ik wil zeker niet verder ,wie weet zet ik de rest dan maar 2 weken later ,maar dat moet ik ff bespreken met mijn secretaresse waar je ook je aanmelding moet doen ![]() |
Citeren20.05.20060 likes whahahaha ....
ok bij deze, secretaresse, ik meld me aan bij de cursus van boer ![]() haha en de rest 2 weken later hmmmmmm wat gaan we dan allemaal doen ![]() mama ligt in een froemel hoor kussss mama xxxx |
Citeren20.05.20060 likes uuuhh sorry mama de eerste vrijstaande datum is na 6 juni geloof ik boer zou nog ff een agenda op sturen maar bij deze sta je op de eerste plaats |