Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

chatuitje in brugge

1

Advertise here!!

Citeren08.08.20070 likes
hierbij zet ik mijn eerste stap voor het proberen uitje in elkaar te steken in belgie brugge
ik dacht van zaterdag 25 AUGUSTUS eerste wat ik wil weten is wie wil er komen???
IK HEB EEN JEUGDHERBERG GEVONDEN OP HET NET IN BRUGGE , WILLEN JULLIE DEZE ES BEKIJKEN?
TIK IN : JEUGDHERBERGEN BELGIE
KLIK OP BRUGGE DAN ZIE JE EUROPA JEUGDHERBERG volgens ons ziet ht er goed uit
en niet duur 15€ pn per pers incl ontbijt en lakens
als we voldoende mensen nr hier krijgen op 25aug
gaan marc en ik het samen bekijken en vragen of er plaats is , graag zou ik het tenlaatste tegen 10aug weten wie ZEKER komt !!
ben benieuwd haaa
kiek marc
Bollaert Carine
Citeren08.08.20070 likes
ikke ikke ikke ikke en marcel ook

moet alleen ff kijken hoe ik dat met de kids doe
Citeren08.08.20070 likes
mram woon aan de bosrand zat dikke mooie bomen en heb hier nog riemen liggen :P
Rick
Citeren08.08.20070 likes
Hoi hoi,

Lijkt me erg leuk Kieke :D, maar ik kan nog niets beloven moet eerst nog ff oppas regelen voor mn kleine man. Dit keer kom ik zonder kleine of ik kom niet
Maare is het niet wat kort dag?? Is er dan nog wel plek daarzo?? Het is binnen 3 weken nl. Mss anders kijken wanneer er nog plek over is en dan dat vast zetten. En mede dat het nu ook nog vakantietijd is kan het dus wel wezen dat het er al vol is of er zijn veel leden van hier nog op vakantie zijn. Mss richten op september oktober?? Is maar een idee hoor en als er nog plaats is de 25e dan heb ik helemaal niets gezegd

Groetjes Tess xXx
Citeren09.08.20070 likes
HOI TESS VOOR IK GA KIJKEN OF ER PLAATS IS WIL IK EERST WETEN WIE ER KOMT OF HET DE MOEITE IS OM HET TE DOEN
WACHT AF

KUSS KIEK
Bollaert Carine

Advertise here!!

Citeren09.08.20070 likes
heey kiek vindt het harstikke leuk moet kijken of ik in de korte tijd kan ruilen is mn werk weekend dus moet nog kijken
Rick
Citeren10.08.20070 likes
Niet veel animo voor Brugge....
Citeren10.08.20070 likes
kiek ik kom ook naturlijk maar denk wel dat je het iets verder moet gaan verzetten dit is mss voor de meeste te kort af

groetjes shirley
Citeren10.08.20070 likes
wy hebben dan zelf vakantie , zitten dat weekend in limburg
en het is inderdaad wel erg kort dag

dikke kusssssss peetje
Citeren10.08.20070 likes
25 augustus kan ik helaas niet

1

Adverteer hier