|
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Ik denk ook dat ik eerder zeker wil weten ofdat het al mogelijk is alvorens ik van alles ga regelen, met oppas ed. Denk dat mensen die met werk enzo zitten daar ook wel zo over denken. Het zou erg vervelend zijn als iedereen alles regeld had voor de 25e en dan blijkt het vol te zitten. Je kan toch eerst informeren ofdat er wel plek is en zoja voor hoeveel, zonder het te boeken of vast te leggen?
Groetjes Tess xXx |
blijkbaar hebben niet veel ollanders zin om nr belgie te komen , zie dat het al meer dan 100X gelezen is , maar heel weinig positieve reactie ( verwonderd me niet ze zijn nt allemaal zo zot als ik om drie uur ver te rijden) het is kortbij ja , maar is wel nog twee weken , IK zou wel met zekerheid
kunnen zeggen dan of ik kom of niet ! ( beter nog dan op lange termijn .
de positiefste reactie die ik kreeg op klets was van leo , thx ervoor leo ! ok mram , tess en ric , goof thx ( het zal dus waarschijnlijk niet lukken het uitje ) jammer , belgie ligt blijkbaar aan de andere kant van de wereld vr velen
grtjs kiek Bollaert Carine |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik zei al kiek ik ben er wel hoe dan ook , heb nog nooit een uitje laten gaan dus... ik leg je alleen uit dat het waarschijnlijk te kort af is voor de meeste meer niet al moet ik 6 uur met de trein maak mij niets uit , ben dus wel net zo gek als jij |
ahaha shir als ik kan gaan we wel samen met de trein Rick |
Tessem Undefined 2226 berichten Het is ook kort dag en met veel onzekerheden, anders had ik meteen volop ja gezegd hoor  en mss dat er meer zo over denken. En daarbij is het nog volop vakantie hier, waarschijnlijk zijn er nog veel weg. Meestal word een uitje 2á 3 maand van te voren aan gekondigd en in die tijd kan mn reageren. Dus als je had gezegd ergens in oktober dan had je mss meer reacties gehad en de leden meer tijd om te reageren. Om in 2 dagen te reageren is ook wel erg kort hoor  .
Haha shir jij wel he, maar helaas met die kleine gaat dat zomaar weg gaan niet meer.
Groetjes Tess xXx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heeft tessem gelijk in ook het vakantie gebeuren is nog niet over dus.. en tess ook dat klopt dat probleem hebben geer en ik nu dus ook met zijn kids
|
Kiek .. alles is eigenlijk ook al gezegd geworden door mijn voorgang(st)ers. Het is voor ons erg kort dag om alles te regelen vanwege de kids. Dat omdat we ook nog met de verhuizing van mijn oudste dochter zitten.
Het is absoluut niet vanwege de afstand, want een hotel oid is altijd wel gevonden. De enige reden is dat het té kort dag is om iets te regelen voor de kids en het voor ons onmogelijk is om op 2 dagen tijd te kunnen aangeven dat wij daadwerkelijk komen. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi hoi kiek
Voor mij is niets te ver, maar lees dit nu pas,en ben net pas thuis van de camping, dus denk ook dat het iets te snel is, maar het klinkt wel goed, maar bij deze ben ik er niet bij 25 aug!
kus wonder |
Sorry kiek, ik had zelfs heel graag naar Begie gekomen, is echt niet de andere kant van de wereld. Maar heb helaas andere verplichtingen op die datum. solly,maar een andere keer graag. |
ik had je op scroll al gezegt dat ik kom de kids zijn bij me ex
|
|