Citeren24.04.20070 likes
hahahah goed idee heb nog wel wat kroontjes voor de rest over anders vallen die zo in het niet

Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes hahahah goed idee heb nog wel wat kroontjes voor de rest over anders vallen die zo in het niet ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20070 likes oh ennne lees ik nu dat je nog een bedje erbij zet damned dacht toch nog zo dat je zaterdag tegen me zei dat ik bij jouw en marcel mocht komen met zijn drietjes in bed en dan marcel tussen in hihihihihi ![]() |
Citeren24.04.20070 likes zo word volle boel bij mij in bed zeg zal ik maar een nummertjes apparaat bij de trap hangen ???? ![]() |
Citeren24.04.20070 likes heb jij ff pech rick, jij hebt nummer 1 en de oneven nummers liggen bij marcel ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes tja mram heeft altijd het laatste woord hahahahah |
Citeren24.04.20070 likes whaha dan mag ik bij jouw liggen toch mramm whahaha lekker puhh en lig hier in een deuk omdat de topic is gesloten whahaha rick heb jij ff pech whahahahhahahhahaa lachen |
Citeren24.04.20070 likes zegggggg willen jullie wel ff bij het onderwerp chatuitje hoorn blijven pfffffff word een zooitje zo . straks denkt iedereen nog dat het daar ook zo een zooitje word. zit ik toch met de gebakken peren straks. loop ik in me eentje daar ![]() |