Citeren24.04.20070 likes
maar uhmm over dat chatuitje nog meis ik wil wel naast jouw liggen en jah die mannen mogen zeker een kroontje op whaha anders voelen ze zich zo buiten gesloten whahaha

Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes maar uhmm over dat chatuitje nog meis ik wil wel naast jouw liggen en jah die mannen mogen zeker een kroontje op whaha anders voelen ze zich zo buiten gesloten whahaha ![]() |
Citeren24.04.20070 likes heel mooi weer rick maar ik weet dat het op het chatuitje in hoorn ook heel mooi weer wordt whahah ik ga dat gewoon bestellen en uhmm jij komt toch wel rick?? |
Citeren24.04.20070 likes ik hoop het wel maar kijken hoe het met de vervoer zit en met mijn werk ![]() Rick |
Citeren24.04.20070 likes tis dat je weer tever weg woont anders had ik je gewoon opgehaald whahah dan had je wel mee gemoeten puhh ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes zzzz er zijn geen kosten van te voren. in de kroeg betaald ieder zijn eigen drinken of maken we een pot. en eten dat bepalen we kort van te voren pas als we zeker weten wie komen
jaco shirley (slapen) kirsten (slapen) mrammetje marcel nice?? tessem?? feestnummer ?? zyx ?? (slapen) Wonderfull Heliber vrouwtje boerharms rammetje dodo miffy wil iedereen er ff achter zet of die wel of niet blijft slapen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~ gr mram en kusssssss ***we kletsen.com verder in de chat*** Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken. |
Citeren24.04.20070 likes whahahaha ja dat zeg je nu he rick maar onder tussen ![]() |
Citeren28.04.20070 likes hoi hoi mrammetje heli en ik blijfen ook slapen ,kan het zelf niet veranderen !!
kusssss heli & wonder |