Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

chatuitje 16 juni hoorn

Advertise here!!

Citeren22.04.20070 likes
Mensen ik moet even een slag om de arm houden, de week na de meeting heb ik 3 tentamens, 2 dagen voor de meeting heb ik er nog 1. Het hangt dus af van hoe het leren gaat. Ik denk dat ik wel kan komen, maar ik kan helaas geen garantie geven. (ik heb er wel veel zin in!)
Groeten,
Zyx (Ronnie)
Citeren22.04.20070 likes
Oja, ik betaal wel mee, want dat is iets waar jullie geen rekening mee kunnen houden.
Groeten, Zyx
Citeren22.04.20070 likes
ik kom niet

groetjes Rick
Rick
Citeren22.04.20070 likes
heei zyx wel komen hoor, wil je sien hahaha!
en jah dodo... sie i kal he haahahaha!

nog anderhalve maand en wat dagen en dan is het sowver!!!

kusssssssssssss
kirsten
Citeren22.04.20070 likes
Noh rick, wat is dat nu voor kul, mods hebben een plicht om te komen, dat staat ergens onderin je wurgcontract

Advertise here!!

Citeren22.04.20070 likes
Zeg jaco
Jij had het erover dat hoorn veel leek op bergen op zoom whahaha moet ik ff lachen ik heb mrammetje het laten zien maar lijkt dus echt never nooit niet op hoorn he (maar dat kon ik je zo ook wel vertellen hoor maar nu zal je het wel horen van iemand die in hoorn woont en in bergen op zoom is geweest).
Trouwens hoe kan dat nu toch niet iedere stad of dorp lijkt op elkaar whahah kan ook niet want bergen op zoom ligt toch wel in brabant he en hoorn in noord-holland dat is al een wereld van verschil
Citeren22.04.20070 likes
rick ben je zo van me geschrokken

zzzz er zijn geen kosten van te voren. in de kroeg betaald ieder zijn eigen drinken of maken we een pot. en eten dat bepalen we kort van te voren pas als we zeker weten wie komen

jaco
shirley (slapen)
kirsten (slapen)
mrammetje
marcel
nice??
tessem??
feestnummer ??
zyx ?? (slapen)
Wonderfull
Heliber
vrouwtje
boerharms
rammetje
dodo
miffy

wil iedereen er ff achter zet of die wel of niet blijft slapen
Citeren23.04.20070 likes
Noord Holland was t he? In dat geval neem ik mn slaapzak mee :P
Zyxxx
Citeren23.04.20070 likes
oh kirsten wil ook blijven pitten! is anders keiverweg om terug te gaan voor mij...

kusssie kirsten
Citeren23.04.20070 likes
mrammetje (slapen)

Adverteer hier