Citeren21.05.20070 likes
jammer zzz maar examen is belangrijker . komen nog wel meer chatuitjes
Advertise here!! |
Citeren21.05.20070 likes jammer zzz maar examen is belangrijker . komen nog wel meer chatuitjes |
Citeren21.05.20070 likes ff lijstjes maken ( ben ik gek op hahahaha )
shirley (slapen) kirsten (slapen) mrammetje (slapen) marcel (slapen) nice?? tessem?? feestnummer ?? Wonderfull (slapen) Heliber (slapen) vrouwtje (ida slapen) boerharms ( ida slapen) dodo miffy twinky (slapen????) henk (slapen???) snuf en snuffelaar slapen in de bruidsuite ( caravan ) ahhhahhaha ok nog een lijstje. - ik zorg voor het avond eten jullie krijgen de rekening ![]() - sterke drank neemt iedereen zelf mee. - koffie suiker thee ( mram ) - ......... vul de rest zelf maar in........... |
Citeren21.05.20070 likes wat is de planning hoe laat zijn we welkom ![]() |
Citeren22.05.20070 likes maakt niet uit hoelaat je komt . al wil je 12 uur hier zijn vind ik ook goed. hoor het wel stuur jullie kort voor die tijd ff mailtje met meer gegevens van waar je moet zijn |
Citeren24.05.20070 likes wou ff laten weten dat we wel komen ![]() dikke kussssssss ron en peetje |
Advertise here!! |
Citeren24.05.20070 likes ff lijstjes maken ( ben ik gek op hahahaha )
shirley (slapen) kirsten (slapen) mrammetje (slapen) marcel (slapen) nice?? tessem?? feestnummer ?? Wonderfull (slapen) Heliber (slapen) vrouwtje (slapen) boerharms ( slapen) dodo miffy twinky (slapen) henk (slapen) snuf en snuffelaar slapen in de bruidsuite ( caravan ) ahhhahhaha ok nog een lijstje. - ik zorg voor het avond eten jullie krijgen de rekening ![]() - sterke drank neemt iedereen zelf mee. - koffie suiker thee ( mram ) - ......... vul de rest zelf maar in........... |
Citeren24.05.20070 likes oh dus ik kan je op de lijst zetten rick ![]() |
Citeren26.05.20070 likes Hoi hoi,
Ja de kogel is door de kerk ![]() We blijven niet slapen. Groetjes Nice en Tess xXx |
Citeren26.05.20070 likes jeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh gezellig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |