Citeren30.05.20070 likes
weet nog niet of slapen als het laat woord dan wil ik wel graag blijven slapen.... wel een vipskamer hoor
Rick
Advertise here!! |
Citeren30.05.20070 likes weet nog niet of slapen als het laat woord dan wil ik wel graag blijven slapen.... wel een vipskamer hoor Rick |
Citeren30.05.20070 likes is goed rick zal de vip kamer vast inrichten voor je maar wil je boven of onder ????? |
Citeren30.05.20070 likes Mag iedereen eigenlijk naar zo`n chatuitje????
Kuss en knuff Bonn |
Citeren30.05.20070 likes |
Citeren30.05.20070 likes ja bonneke, iedereen is welkom op zo'n uitje ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.05.20070 likes alleen de mensen die op kletsen komen natuurlijk en eventueel hun partners |
Citeren30.05.20070 likes een trampoline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nu weet ik alleen niet of i kdan kan komen nog licht eraan of ik dan ben opgenomen al of niet en hoe het met mij zlf gaat... maa rik hoo pegt van wel want kijk er al sow lang naa ruit!!! kusssss, kirsten |
Citeren31.05.20070 likes nee we komen juist hier omdat we dachten dat jij toch moest werken ![]() |
Citeren31.05.20070 likes hoi hoi,
heb dat weekend de kids niet, maar oudste dochter geeft bij mij thuis haar fuif omdat ze jarig is.Is van half zes tot half negen 's avonds. Is het dan nog de moeite dat ik eventueel kom? Breng dan wel mijn vriendje mee hahahaha ![]() dikke kussssss mama xxxxxxxxxxxxxxxxx |