|
|
|
jaco (slapen)
shirley (slapen)
kirsten (slapen)
mrammetje (slapen)
marcel (slapen)
nice??
tessem??
feestnummer ??
zyx ?? (slapen)
Wonderfull (slapen)
Heliber (slapen)
vrouwtje (ida slapen)
boerharms ( ida slapen)
dodo
miffy
twinky (slapen????)
henk (slapen???)
snuf en snuffelaar slapen in de bruidsuite ( caravan ) ahhhahhaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten snuff en snuff :D daar pas ik makkelijk heel stiekum tussen haahaha nee ben heel blij dat jullie ook komen
|
Hmz... Ik had al een donkerbruin vermoeden dat je tussen ons in wilde kruipen... nou t mag Shir, maar euhh.. in lig rechts en Snuff links.. dus als je handen eens mochten verdwalen.. graag richting Snuff 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallootje iedereen,
ik ga NIET mee naar het chatuitje in Hoorn, ik krijg, ivm met het feit dat ik de week daarvoor jarig ben, het weekend van de 16e visite...
Dus ik ben er niet bij de 16e, maar laat het jullie er niet van weerhouden om lol te hebben, ik weet...dat is moeilijk zonder mij hihihihihihi
~~XXX~~Jaco~~XXX~~ |
  jaco wie is dat ook al weer ken die niet |
|
de beer zal verdrietig zijn  na het chatuitje moet ie weer op zoek naar nieuw hoofddeksel |
oeps beer vergeten
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jammer dat je nit komt jaco...
maarjah vel plesier met je visite dan maar..
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahaah leuk mram
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Heel erg sorry maar ik moet helaas afzeggen. De maandag en woensdag na het chatuitje heb ik tentamens..herkansingen die ik in 1x moet halen, anders loop ik een half jaar studievertraging op. Ik baal er flink van, maar voor mijn studie is het niet verantwoord als ik kom :( :( :(
Zyx |
|