Citeren21.05.20080 likes
ok eerste foto buik van 14 weken
Advertise here!! |
Citeren21.05.20080 likes ok eerste foto buik van 14 weken |
Citeren21.05.20080 likes heee mrammertje :P
vind het super !!! mooi buikje ben er jaloers op hihihi :P niet te veel eten hoor :P anders word je buikje nog groter :P geniet er van de mooie tijd :D ! Rick |
Citeren21.05.20080 likes ja mram je hebt een mooi buikje doet me denken aan 12 jaar geleden
kusssss en knuffff |
Citeren21.05.20080 likes mram mooi foto!!!!!!!!!!!!!
ik mis het wel hoor het leven in mijn buik ![]() geniet er van dikke kuss mrammetje ! |
Citeren21.05.20080 likes wow mram leuk buikje . ben er jaloers op wil ook zo een buikje met kid in. snik heb zo nooit een buikje gehad zag niet dat ik een buik had met katja in mij snik de hele 9 maanden niet wheeee.
veel plezier nog en geniet ervan hihihi.... dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss s en knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren21.05.20080 likes mooie buik mramm
tevens gefeliciteerd dikke kus |
Citeren21.05.20080 likes mooie foto hoor mram
en nogmaals gefeliciteerd Dikke kusss |
Citeren21.05.20080 likes wat hebben we toch een vruchtbare chat van harte mram over half jaar nieuwe wereldburger kussssssssss Visser |
Citeren21.05.20080 likes lieve mrammm,
wow dat is een mooi buikje zeg,wat anniek ook zegt ik heb ook nooit een buikje gehad en ben er ook jaloers op,zowel met mijn oudste niet als met de tweeling.Mensen dachten altijd dat het mijn oppaskindjes waren terwijl ze van mijn zijn. Maar geniet ervan en ik hoop dat het goed met je gaat en met je zwangerschap,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren21.05.20080 likes ziet er goed uit meis van harte
veel liefs Ron en Peetje |