Citeren18.07.20080 likes
hoi mram nou gaat hard nu he meis , maar geniet er van
dikke kusssssssss peetje
dikke kusssssssss peetje
Advertise here!! |
Citeren18.07.20080 likes hoi mram nou gaat hard nu he meis , maar geniet er van
dikke kusssssssss peetje |
Citeren27.07.20080 likes heyyyyyyyy mooi buikkie ![]() nouw ben bnieuwd hoe de mijne gaat worden , ben ook zwanger ![]() |
Citeren28.07.20080 likes ![]() |
Citeren28.07.20080 likes ja kom maar op met de foto van je buik plant ![]() |
Citeren28.07.20080 likes ow dacht dat mram een nieuwe foto had geplaatst |
Advertise here!! |
Citeren28.07.20080 likes En ik ben ook zo benieuwd hoe mijn buikje wordt....................maar ben niet zwangerrrrrrrrrrr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.07.20080 likes hahahaha bon , nou ja heb 2 jongens en was bij allebei tonnetje rond maar mram heeft een mooi buikje wil ook zo,n voor uit buikje krijgen bij deze zwangerschap hahahaha |
Citeren28.07.20080 likes okey ik hoop dat het gebeurd cissie maar jah het is niet het belangrijkste het van zwanger zijn.Ik heb 3 kinderen maar heb nooit een buik gehad en niemand die zag dat ik zwanger was en dat is ook niet echt leuk hoor.Ze dachten allemaal dat het mijn oppaskindjes waren.
Maar gefeliciteerd bij deze met je zwanger zijn en ik hoop dat alles goed zal verlopen,dikke kusssssss en knufffffffffffffff |
Citeren28.07.20080 likes dit is me derde zwangerschap en bij de andere heb ik ook geen mooie buik gehad. ze vroegen ook of ik een oppaskindje had ![]() dus daarom ben ik nu zo apetrots om me strandbal ![]() |
Citeren29.07.20080 likes mrammm mag ik dan een keerjte met je strandbal spelen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |