|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo luitjes, ik wilde jullie ff gedag zeggen, maar hier in internetcafe kom ik niet op kletsen... jammer, zal wel geen java zijn geinstalleerd.. daarom hier maar even de groetjes vanuit een heerlijk warm spanje 25/30 graden.. we genieten alletwee...vooral voor visser de groetjes van mn zus..
nou meiden en jongens hi5 of een dikke smakkerddddddd xxxxxxxxxxx
|
heeeeeeeee sokkie kussssssss op je bordjes  leukiat je ff wat laat horen van je  oh lees net dat het 25 graden en meer bij je is zal wel geen sokken aan hebben dan  kussssss
|
serena Undefined 1025 berichten Nou misschien kom ik je nog wel tegen kletssok....
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kletsok en zus dit is heel hartelijk van jullie hoop dat jullie het fijn hebben en dat er een lekker opleeft moet er maar verwennen klets is jou wel toevertrouwd groeten en hand voor klets en een kus voor zus |
mama van vijf Undefined 1803 berichten heyyyy sokje !!!
dikke kus van mama he  en laat je maar lekker gaan op vakantie en geniet er van he ...doe de groeten aan je zus ook he ...
kusssss mama xxxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeii kletssok hahaha!!!
lekkr bruin worden daar seker he hahaha!
maak dur nog een mooie vakantie van he!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey kletssok,
wat leuk!!!!lekker weer daar joh, op dit moment regent het (alweer) hier, dus geniet ervan!!!
fijne vakantie!!!!!
groetjes jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve klets kussss
leuk dat je een bericht achter laat , we missen je  ik wens jou en je zus nog heel veel plezier jammer dat je daar de chat niet op kan geniet maar van het mooie weer  groetjes shirley xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heyyyyyyyy Klets,
Wens jou en je zus erg veel plezier en geniet er lekker van.
Gooi je haren los klets. hahaha.
Groetjes van Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey sokje,
geniet van het mooie weer, hier valt het nog steeds heel erg tegen.
en als je terug komt, neem dan de zon voor ons mee.
groetjes cats |
|