|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heyy kletssok en hoi je zus(weet haar naam niet sorry)
kletssok !!! heel veel plezier samen.
dikke knuffel en ook voor je zus!
Roosje
gr wonder |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey wonder, tot dit weekend live kletsen. com
kusssssssssss cats |
Timberland Undefined 2690 berichten pfff ik moet tot eind half augustus wachten totdat mijn vakantie begint, maar die is dan ook 3 weken lang! jippie naar zuid frankrijk met de caravan van cats ...
bedankt nog cats voor het regelen, ik ben er superblij mee!
het is nu officieel een oldtimer, volgens kentekenbewijs is ie 25 jaar oud en ziet er nog spik en span uit
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Timmieeeeeeeeeeee, graag gedaan hoor! en al is het nog wat vroeg maar ik wens je nu al een fijne vakantie in augustus, met de wip kip. (sleurhut)
x cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bedankt voor jullie lieve reakties.... eerste 2 weken ging prima, nu wat minder... zus hier opgenomen in ziekenhuis..., maar we hopen het beste
kus voor de meiden xxxxxxxxxxxxxx, mannen hi5 |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey klets,
jeempie joh!!!!!!!!!!!!!!!! ik wens je zus en jou heel veel sterkte toe.
XXXXXXXXXX anita |
kip31 Undefined 680 berichten Heey Klets, jeetje, ik hoop dat alles goed is  En veel sterkte he, kus en een dikke knuf
Kip31 |
Larina Undefined 51 berichten Hoi Klets
Wat een schrik dat je zus in het ziekenhuis ligt, In Nederland is het al niks, laat staan in het buitenland. Ik kan erover meepraten.
Ik wens jou en je zus héél veel sterkte toe en hou ons op de hoogte.
Groetjes Larina |
heee sok kussss op je boordjes  oh dat is mindet sok. hoop het beste voor je zus. zal aan jullie denken
liefs mram |
|