Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

amerikaanse fuif en verjaardag But (ovb) voor leden bij Domi

Advertise here!!

Citeren27.04.20100 likes
Als we er nou eens gewoon een gezellige "bijeenkomst" van maken, ieder neemt dingen voor zichzelf mee zoals bv drinken en als je wilt bbq'en dan o.a. vlees... lijkt me wel gezellig
Citeren27.04.20100 likes
ff een verandering de vergoeding hoeft niet meer iedereen neemt gewoon zelf wat mee word anders te veel. maar ik moet dan wel weten wat je mee neemt zodat ik aan kan vullen voor wat er niet is.

kussss
Citeren27.04.20100 likes
tsss is ze me voor
Citeren27.04.20100 likes
vind t leuk maar tis niet alleen maar de bbq en drinken meenemen je heb ook nog een reis ed sorry ,net als wild wens ik jullie veel plezier en hoop er een aantal 12 juni te mogen ontmoeten

groetjes shirley

we kletsen.com
Citeren27.04.20100 likes
2 naatje .mijn 2 reactie hier op topic niet goed gelezen ??? hihihihi

Advertise here!!

Citeren27.04.20100 likes
Ik kom ook niet Ben dat weekend alsgoed is ook al bij me oma en word anders wel beetje teveel van het goede

Veel plezier en tot 12 juni voor wie er dan ook is
Citeren27.04.20100 likes
vraag me af wat het van zin heeft zo kort achter elkaar er wat bij organiseren er zal 1 uitje mislukken als je dat binnen een maand organiseerd en waarom voor 12 juni die datum staat al zolang vast maar wens de mensen die 12 juni met uitje meegaan een hele fijne dag toe mvg Visser
Citeren27.04.20100 likes
och maken we er een heel klein feestje van en dan de grote op 12 juni.. mij boeit het niet, zit toch dicht bij Domi
Citeren27.04.20100 likes
hey hey!

omdat ik de 12.niet kan , kom ik wel op dit feestje ! 7.50 is wel n super prijzje ! slaapplaats is gratis , denk ik ! nou dan : PARTY !!!!
Citeren27.04.20100 likes
het is gewoon zelf wat meenemen voor de bbq en drank dus geen 7,50 en ja slaapplaats is ook gratis maar ik wil wel weten wie er blijft slapen allemaal.

kusss domi

Adverteer hier