Citeren20.05.20100 likes
moeten we ook onze badkledij meenemen, hoor dat het warm word, dat het een strand bbq partie word, en in zwembadje kunnen jumpen...

arm zwembadje dan...

o_-
Advertise here!! |
Citeren20.05.20100 likes moeten we ook onze badkledij meenemen, hoor dat het warm word, dat het een strand bbq partie word, en in zwembadje kunnen jumpen...
![]() ![]() o_- |
Citeren21.05.20100 likes hallo allemaal
ik heb bbq spulletjes binnen .ben er helemaal klaar vooren zin dat ik heb . jippie morgen mooi weer ... |
Citeren21.05.20100 likes Ja morgen is het dan zover wie komen er allemaal.
Naatje en Rik vlees,briks,cola niet slapen Ron en Peet sate+ saus niet slapem Roger en Jewel ? wel slapen Ploff Simone en romy drank,snacks Simone en Emiel stokbrood,salade but en katja limonade, cake James en wanda vlees, drank Rinus vlees bier ik zei de gek met Claudia fris,vlees,sausjes,ei TOT MORGEN o_- |
Citeren21.05.20100 likes hihi domi onder mijn naam getypt lol>>> verraden nu dat ik er al ben <<<<< ![]() ![]() ![]() o_- |
Citeren22.05.20100 likes Veel plezier allemaal morgen
maak er een leuke dag/avond van ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.05.20100 likes hihi simone op stap met 2 mannen :P ![]() have fun jullie daar Rick |
Citeren22.05.20100 likes heel veel plezier vandaag tot in de laatste uurtjes en niet te diep in t glaasje kijken lol ![]() ![]() ![]() |