Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

amerikaanse fuif en verjaardag But (ovb) voor leden bij Domi

1

Advertise here!!

Citeren25.04.20100 likes
Hoi Leden,

22 mei zijn jullie allen uitgenodigd voor een amerikaanse fuif en een verjaardag van butterfly (is wel onder voorbehoud)bij mij thuis in Didam

we gaan dan bbqen (hoop dat het weer dan ook mee zit)en er kan ook geslapen worden neem dan wel je eigen luchtbed.
Als het je leuk lijkt meld je dan ff aan en laat ff weten wat je dan mee neemt aan drank en snacks niet dat we 6 kratten bier hebben en 2 flessen cola

Om voldoende vlees te kunnen halen was het idee van scroll om daar een vergoeding voor te vragen gezien het voor mij anders te veel word, ik zat te denken aan 7,50 pp.

nou laat het maar weten ik denk dat het een gezellige uitje gaat worden.

Heb nog een klein vraagje wie woont er in de buurt van Butterfly en zou je het erg vinden om haar op te halen?

kussss Domi
Citeren25.04.20100 likes
hallo Domi,

ik ben ben de 22ste mei erbij .neem vlees en drank voor mijzelf mee weet ik precies wat ik wel en niet lus. zal proberen een zak houtskool te regelen .

tot gauw xxx Rik202
Citeren25.04.20100 likes
ik kan wel komen
Rick
Citeren25.04.20100 likes
ik kan niet komen
Rick
Citeren25.04.20100 likes
ik kan wel komen
Rick

Advertise here!!

Citeren25.04.20100 likes
ik kan niet komen
Rick
Citeren25.04.20100 likes
ik kan komen.......

damn wat een hoop blaadjes heeft de paardebloem zal binnenkort als alles uitgetrokken is hier vermelden
Rick
Citeren25.04.20100 likes
Citeren26.04.20100 likes
btw ik blijf ook slapen als het niet te veel gevraagt is hihihihi slaap ik tenminste een keer uit

grtz rik202
Citeren26.04.20100 likes
Ik ga naar Domi en ik neem mee... uhm...

1

Adverteer hier