Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

allergieen

1

Advertise here!!

27.07.20050 likes
hoi allemaal

ik zoek mensen die ook voedsel allegrieen hebben.(of andere allergieen)
zelf ben ik ond allergisch voor groenten,fruit,specerijnen enz(bomen,planten)
heb jij of ken je iemand die dit ook heeft.
laat het dan ff weten.

groetjes femke

je kunt ook altijd mailen naar femke@hostingplaats.nl
27.07.20050 likes
Hoi Femke,

Ook ik heb voedselallergie mn (met name) koemelkallergie en ook bepaalde soorten groenten en vlees.

Laat ff (even) weten wat je zou willen weten.
Ik heb er al best wel veel ervaring mee.

Groetjes Dyana
27.07.20050 likes
hoi Dyana

Bedankt voor je reactie.

Ik heb vooral de vraag hoe andere mensen zich wel aan hun dieet kunnen houden .
En hoe zij met het onbegrip van andere mensen omgaan.
Zelf heb ik de ervaring dat mensen het niet begrijpen hoe een jonge meid (die er aan de buitenkant gezond uitziet) zo vaak ziek kan zijn.
Ik heb nu ong 13 jaar last van allergieen en tot voor kort lijk ik er steeds meer prioblemen mee te krijgen zo wel lichamelijk als geestelijk.
Het zal er allemaal wel bij horen maar ik heb in mijn omgeving geen mensen die dit ook heeft dus kan niet nagaan hoe andere er mee gaan.

ik hoor graag van je

groetjes femke
27.07.20050 likes
hoi Dyana

Bedankt voor je reactie.

Ik heb vooral de vraag hoe andere mensen zich wel aan hun dieet kunnen houden .
En hoe zij met het onbegrip van andere mensen omgaan.
Zelf heb ik de ervaring dat mensen het niet begrijpen hoe een jonge meid (die er aan de buitenkant gezond uitziet) zo vaak ziek kan zijn.
Ik heb nu ong 13 jaar last van allergieen en tot voor kort lijk ik er steeds meer prioblemen mee te krijgen zo wel lichamelijk als geestelijk.
Het zal er allemaal wel bij horen maar ik heb in mijn omgeving geen mensen die dit ook heeft dus kan niet nagaan hoe andere er mee gaan.

ik hoor graag van je

groetjes femke
28.07.20050 likes