29.07.20050 likes
zo te lezen een ervaren iemand.
Bedankt voor de tips
Bedankt voor de tips

Advertise here!! |
29.07.20050 likes zo te lezen een ervaren iemand.
Bedankt voor de tips ![]() |
29.07.20050 likes hoi dyana
bedankt voor je reactie. het doet me goed wat je me schreef. ik zit op het moment ook met mezelf in de knoop daarom zie ik vanwege me allegieen ook alles zwart. vooral omdat ik niet meer van eten kan genieten. ik ben ook in 6 maanden tijd 19 kilo afgevalen. ik krijg nu gelukkig hulp van artsen en hoop zo ook beter met mijn allergieen om te gaan. maar een peptalk is altijd fijn. ik ben nu 23 jaar en heb het ong vanaf mijn 8e jaar. daarvoor had ik weinig last van allergieen. gelukkig heb ik op het moment een helle lieve vriend die me volkomen begrijpt. en die zelfs mijn kook kunsten lekker vind (dat hoor je niet vaak) ze vinden het vaak te saai zonder groeten specerijen. enz ik heb wel eens vaker alternatieve geneeswijze gedaan maar tot nu toe heeft het niks uitgehaald. nu slik ik dagelijks xyzal een dubbele dosis. het werk in mate (alleen voor de pollen.bomen enz) voor de voedsel allegie hebben ze natuurlijk niks alleen een dieet. miss kun je me wat meer vertellen over die homeopaat. alvast bedankt veel liefs femke |
30.07.20050 likes hoi Femke !
ik snap wat je bedoelt !! ik ben zelf voor verschillende dingen allergisch : ui, peper, paprika, curry, maar ook voor sigaretten (rook in het algemeen) en alcohol.... het is heel vervelend !!! alleen word ik daar letterlijk ziek van : koorts, overgeven, diarree, etc.... het is zeker niet leuk !!! groetjes van Dodo |
14.09.20050 likes Hey Femke en iedereen!
Ik ben ook allergisch aan veeeeele dingen, zoals sigarettenrook, bomen, pollen, hooi, alle dieren met een vacht behalve honden, eum... sommige wasverzachters, wollen dekens, enz. Het is echt niet makkelijk aangezien ik door een allergische reactie een astma-aanval kan krijgen! Toen we met het school zijn gaan paardrijden belandde ik die dag op de spoed, dus ik moet elke dag puffen en een anti-allergie pilletje nemen: Xyzal want van Zyrtec werd ik te slaperig! |