Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

algemeen kletsblad , de krant van kletsen.com

Advertise here!!

Citeren28.01.20070 likes
nee wist ik niet
Citeren28.01.20070 likes
wisten jullie,dat ZUURKOOLmetWORST.Nooit schutting woorden of scheld woorden in zijn reacties heeft.
En dat ZUURKOOLmetWORST alleen reageert in topics,waar niet van te voren is aangegeven.N.V.Z. (niet voor zuur)

Wisten jullie dat er hier veel zijn,met een brede rug.Waar alles vanaf glijd.
Maar dat er een paar zijn,hier op de chat,die zich om elk wissewasje voelen aangevallen,dan een topic openen.En als laatste in die topic een andere chatter beledigen,en dan snel de topic sluiten.....

even voor alle duidelijkheid.
Bovenstaande hoort ook in de krant,bij de ingezonden stukken,van lezers..
Citeren28.01.20070 likes
eentje maar, met "big brain", mariska? dankje!!! ik dacht dat r behalve mij nog andere waren!? maar ja!

wisten jullie dat RogerP na mening van mariska n chatter met "big brain" is?

Citeren28.01.20070 likes
gefeliciteerd Roger:

Wisten jullie dat Rogerp NIET bij de categorie,...........

IQ van een regenworm en verstand van een garnaal hoort.

PS Roger ik heb je bumper gevonden

gr. hawk
Citeren28.01.20070 likes
Waarom ik gisteren niet op kletsen kwam...

dit is geen grap maar helaas echt gebeurd:
aan de andere kant van het kruispunt met mijn straat, was een bestuurder overkop gegaan met zijn auto, hij slipte tegen een verlichtingspaal en kwam naast zijn wagen terecht, de hele straat werd duister, de kabel voor tv en internet werd om 23u terug hersteld...

zo werd mijn toegang tot internet onderbroken, ik ben blij dat ik terug ben.

dit zal morgen ongetwijfeld in het belang van limburg staan.
tot zover mijn reportage vanuit Beringen, in België.

Advertise here!!

Citeren28.01.20070 likes
Koeweit verbiedt mannen lingerie te verkopen
KOEWEIT-STAD - Koeweit gaat mannen verbieden om lingerie te verkopen. De Koeweitse regering heeft dat zondag besloten, aldus het ministerie van Sociale Zaken en Arbeid in een verklaring.

De regering van Koeweit geeft ondernemers tot 7 april de tijd om zich naar de maatregel te voegen. Mannnen die zich na die datum toch nog bezighouden met de verkoop van vrouwenlingerie kunnen worden beboet. De geldstraffen kunnen oplopen tot een bedrag van 700 dollar (ongeveer 540 euro).
reactie van een lezer
das geen geld voor zo'n lingerie setje

rider
Citeren28.01.20070 likes
nou, Rider dat zou ik oooooook zeggen, want als die lingerie setjuhs even veel stof bevatten als al die gewaden die ze voor hun gezicht dragen dan,...............is dat eigenlijk niet duur als je per meter gaat rekenen

Ps er komt net een bericht hier binnen ,............

langs de kust is net een rubber boot opgeblazen er zijn geen gewonden
Citeren28.01.20070 likes
wisten jullie dat er in kletsen.comcity een aantal rioolleidingen wegens hoge druk geknapt zijn . vandaar dat nu de stront in het rond vliegt. we hopen dit snel te verhelpen en de lucht weer te klaren

met vriendelijke groetje .pietje putjesschepper
Citeren28.01.20070 likes
wisten jullie dat, lionneke en baldar steeds zitten te tommen

wisten jullie dat , blix chatters in de kliko wil stoppen

wisten jullie dat, nanc nog steeds opzoek is naar een schilder
Citeren28.01.20070 likes
nieuw riool kletsen.comcity
kletsen.comcity legt een nieuw riool aan in verband met het knappen van de vorige. bij het nieuwe systeem kan nog meer stront verwerkt worden zodat er niet meer zo'n opgeblazen sfeer in de city hangt.waneer hetnieuwe systeem in gebruik genomen word is tot op heden niet bekent gemaakt.

rider

Adverteer hier