Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

algemeen kletsblad , de krant van kletsen.com

Advertise here!!

Citeren28.01.20070 likes
gevraagd:

per direckt een logeeradres
Citeren28.01.20070 likes
VERS VAN DE PERS...

Onze verslaggever ter plaatse,komt met het volgend bericht.

De bekende Nederlandse zanger,Frans.B. is verwijderd uit het hotel waar hij dit weekend verbleef.
De hotel eigenaar verwijderde de zanger en zijn vrouw,Mariska.B.Uit zijn hotel nadat de zanger had geprobeerd om zijn gezang te laten horen aan de overige gasten.
Dat zijn stem,nog niet geheel zuiver was,na de poliep verwijdering.Had de zanger pas door toen overige gasten kwamen klagen dat het dak begon in te storten.
Frans B.barste weer in tranen uit. "komt het nog wel goed met mij"bleef hij roepen...

Foto van het geteisterde hotel.

Citeren28.01.20070 likes
zuur moet je wel de goede kranten lezen he en niet dat Brabands dagbald


:
Citeren28.01.20070 likes
Te koop aangeboden; OORDOPJES
Citeren28.01.20070 likes
denre, kun je op het forum ook mensen een ban geven

Advertise here!!

Citeren28.01.20070 likes
Heb je even voor mij
Citeren28.01.20070 likes
news flash...
wist je dat je NIET super intelligent hoeft te zijn om een fotooke te verkleinen??
ik kraak nobody af ....integendeel...ik geef gewoon een hint om het de mens NOG makkelijker te maken....zonder al te veel on nodige uitleg....
en btw....dat men hier niet super slim is ...is bij deze OUD news.....waarom....tjahhh....de mensen die een smoelenboek topic openen zouden ten eerste al es mogen vermelden HOE groot een foto mag of moet wezen om geacepteerd te worden.....(gewenste pixels)
en ze zouden wel eens MOGEN vermelden hoe onwetende mensen een fotooke kunnen plaatsen....
de gewenste pixels of gewaardeerde groote van een fotooke staat NERGENS bekend...dus plaatsen we er maar op los ongeachte de groote van een fotooke....
jij...boer...jij geeft enkel uitleg hoe een sul te werk gaat...maar geeft niet aan hoe groot een fotooke WEL mag zijn....
bij deze......iets wat men niet weet lappen ze....WE ...onze laars aan....
en btw...iedereen tegen me????hoezo???das al 8maanden zo zenne...big deal...tzal me worst wezen......ik heb zoiets van.....waarom de hard way indien het nog MAKKELIJKER kan.....
kzal int vervolg maar gokken hoe groot mn fotooke mag zijn en jou te rade gaan of ie wel gewenst is......
Citeren28.01.20070 likes
44 Belgen gewond bij busongeval

MARKTHEIDENFELD - Alle inzittenden van een touringcar zijn in de nacht van zaterdag op zondag gewond geraakt door een verkeersongeval bij Würzburg in de Duitse deelstaat Beieren. Zeven gewonden zijn er ernstig aan toe.

rider

ik maak me toch wel zorgen over schirley zij was 22 dec op zoek naar een busschauffeur;)
Citeren28.01.20070 likes
Waarom word ik er weer bij gehaald??

ik zie duidelijk worst staan.

En Boer,je kan die oordopjes beter zelf houden...
Citeren28.01.20070 likes
pfffffffffffffffff pro ben je sjaggie of zit je in de penopauze?


jammer had van jouw wel wat meer verstand verwacht

Adverteer hier