Citeren29.01.20070 likes
Advertise here!! |
Citeren29.01.20070 likes |
Citeren29.01.20070 likes wisten jullie dat boer al 3 dagen zonder snoep naar bed gaat
|
Citeren29.01.20070 likes Zuid Limburg, 29 januari 2007
Onderzoek heeft aangetoond dat mannen moeilijker te volgen zijn dan vrouwen. Dit is onderzocht aan de hand van een test. De test bestond uit 2 keuzes van muziekinstrumenten. 1 muziekinstrument was goedkoop, maar wel mooi en de andere duur, maar kwalitatief beter. De onderzoekster dacht dat het slachtoffer blij zou zijn met het duurdere instrument en wilde hem dat geven. Het slachtoffer ging toen in verweer en wilde het goedkopere. Conclusie: mannen zijn niet te volgen |
Citeren29.01.20070 likes wisten jullie dat ik niet meer bij de C 1000 kom(ook niet voor braadworsten, snake ) ?! ze vraagen 5 euro parkeer geld !
|
Citeren29.01.20070 likes ow bij ons nie hoor maar ik ga ook liever naar de jumbo, ken ik meteen nieuwe doos halen |
Advertise here!! |
Citeren29.01.20070 likes wisten jullie dat tele 2 storing heb
|
Citeren29.01.20070 likes sssstttttt Snake wil het niet weten
|
Citeren29.01.20070 likes De smeerpijp George Clooney ontkent afspraakje met Pamela Uitgegeven: 29 januari 2007 09:52 Laatst gewijzigd: 29 januari 2007 09:59 AMSTERDAM - George Clooney ontkent dat hij in het geniep een relatie heeft met Pamela Anderson. De laatste weken gingen geruchten dat de twee romantisch met elkaar hadden gedineerd in Californisch restaurant, maar volgens de 45-jarige Clooney is daar niets van waar. "Ik heb zeven jaar geleden eens met Pamela gewerkt, en heb haar sinds die tijd niet meer gezien", zo laat Clooney via zijn woordvoerder weten. "Ook ben ik nooit in dat restaurant geweest", zo voegt hij daar aan toe. zou ik ook zeggen als ik hem was |
Citeren29.01.20070 likes whaaaaaaaaaaaaa, Kelly Osbourne heeft hekel aan Japanse wc's Uitgegeven: 29 januari 2007 11:05 AMSTERDAM - Kelly Osbourne vindt de wc's in Japan zo vreemd, dat ze heeft gezworen nooit in het land te gaan wonen. "Zelfs in openbare toiletten hoef je niets aan te raken", zegt ze in de Britse krant The Sun. "Een machine geeft je wc-papier aan en maakt vogelgeluiden zodat je de persoon in het hokje naast je geen winden hoort laten. Op die manier is er geen moer aan." De 22-jarige Osbourne-telg, die twee maanden in Japan doorbracht voor de opnamen van de televisieserie Turning Japanese, staat bekend om haar vreemde gewoonten. In de realityshow rondom haar familie was te zien hoe ze te pas en te onpas boeren en scheten liet. Ook deden haar huisdieren hun behoefte regelmatig in huis. |
Citeren29.01.20070 likes
storing tele 2:
wisten jullie nanc76 vanavond waarschijnlijk niet op kletsen.com aanwezig is onlangs een korte mededeling van nanc76: pff dat betekent dat ik straks ook niet op inet kan (thuis) rider ;) |