Citeren12.07.20120 likes
graag gedaan lieve shirley

Advertise here!! |
Citeren12.07.20120 likes graag gedaan lieve shirley ![]() ![]() |
Citeren13.07.20120 likes Ha lieve Shirley
Ja idd, ook kwam lang op kletsen, wij van de oude garde...........whahah !! Lieve shirley in het blauwe letter type en antwoorden hihihi,in die die tijd toen je op kletsen kwam. je heb een grote taak op je genomen, veel meer als wij als moderators, je was onze hoofdmoderator, daar komt veel meer bij kijken. Nu heb je na 8 jaar een beslissing genomen,niet zo maar eentje, maar wat er diep triest is,waar je het juist niet van verwacht, kunnen dan toch zich anders voor doen, dat is bizzar, na zoveel jaren, en dat doet pijn...........niet te begrijpen!!! Shirley denk dat je het goed doet, en er komt een mooie tijd voor je aan en dat verdien je...............wij houden contact geloof me schat! lieve groet aan willem en kelly en haar vriend knuffie |
Citeren13.07.20120 likes lieve wonderfull
lief berichtje van je , je bericht doet me denken aan het begin ja ![]() lieve groetjes terug voor jullie allemaal , hvj als mn maatje,vriendin en kameraad voor altijd ![]() |
Citeren15.07.20120 likes Hallo Shirley,
Ik ken je nog maar kort en niet zo goed als sommige anderen op kletsen Helaas ben ik niet eerder op kletsen gekomen want uit de verhalen van jou en anderen heb ik daardoor helaas heel wat gemist. Je was in mijn ogen een goede mod,eerlijk, direct maar wel heel vriendelijk. Je hebt me geholpen bij het verriferen van kletsen en de chat en website is mede of door jou een groot succes in mijn ogen. Het uitje in Zwolle was super,heb een hele leuke dag gehad door o.a jou en hoe je het hebt georganiseerd,waarvoor bij deze ook nog grootte dank. Je Rotterdamse accent is Schitterend en Willem op die dag heb ik heel veel en om en met gelachen. Ik hoop jullie weer eens te zien en te spreken en wens jullie alle goeds toe. Met Vriendelijke Groetjes Darkness |
Citeren15.07.20120 likes spijtig dat je gaat... hebben er geen woorden voor...
we hopen je nog op kletsen.com te zien katja, harry cq plofff en ikke o_- |
Advertise here!! |
Citeren15.07.20120 likes Hoi Shirley. bedankt voor de vele leuke shifts met jou...zelf kom ik niet vaak meer op klets en lees dit nu voor t eerst. groetjes Stef xx |
Citeren15.07.20120 likes Shirley dikke knufff
Heel veel plezier met je laatste shift. Xxx bella |
Citeren15.07.20120 likes bij deze wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de lieve woordjes , berichtjes enz , mede dankzij jullie heb ik een hele leuke tijd gehad tijdens het modereren ,bedankt allemaal lieve chatvrienden we spreken elkaar snel weer kus kus kus |
Citeren15.07.20120 likes Ik bel je snel even shir ik ben er nog niet aantoe gekomen |
Citeren05.10.20130 likes tamtam telefoon rene?? hij is nog niet aangekomen ![]() hoi hoi voor degene die mij nog kennen en niet vergeten zijn ![]() even een update ![]() het gaat goed met me , met jullie ook? ik heb geen spijt van mijn beslissing , in middels ben ik verhuisd , nog niet getrouwd maar dat heeft velen belangrijke redenen ;) , willem heeft weer een uitzendburo ( als je werk zoek kan je me bellen ![]() |