|
|
|
jeetje stop jij nu ook al .. das 2 op 1 dag
lieve shir ik ken je al jaren en zie je als een goede vriendn van me .. kletsen was altyd als je kindje en dat je stopt schrik ik behoorlijk van
ik hoop je heel vaak te zien nog in de room en int echie
dikke kuss en knuff ook aan willem
twink en vos |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi twinky
ik snap dat je schrikt  dit had niemand verwacht ,zelfs ik niet ,maar we houden contact gezellig in de room en in real live
kus shirley
|
hey shir,,
ook ik was er van geschrokken en na met je gesproken te hebben snap ik je beslissing heel goed,
nogmaals bedankt voor alles wat je gedaan heb en al je tijd wat je er ingestoken hebt. en we zullen je zeker gaan missen.
hoop je zeker ook nog o pde scroll en int eggie te zien en spreken!
Dikke kussss |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank willie
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heey shir
had nooit verwacht dat jij zou stoppen...maar je doet genoeg voor klets dus je zal ook een reden er voor hebbe...hoop dat je nog spreek via de chat gewoon..al ben ik er zelf ook nie zo gek vaak meer....
kussssss knuffff van mij en de kids |
|
shirley jij ook bedankt voor de jaren ervaring als modje die je in keltisch kletsen hebt gestopt . heb leuke gesprekken gehad met je en kom altijd terecht bij je als er wat was .gelukkig blijf je nog wel lid op klets en zien we je nog wel . en we spreken zeker nog wel paar keer af want je bent toffe vrouw en nu ook samen met mijn vriend met haar jouw willem . kusknuff en hands van rik/202 |
Anonymous Undefined 65739 berichten liev lieve shir, ik hoorde het gister pas dat je stopt kom niet vaak op het forum maar het nieuws sloeg in als een bom bij mij moest echt ff slikken maar meis wat was je een topper zal je vreselijk gaan missen echt gelukkig heb ik je stem 1 keer mogen horen en komen we elkaar wel eens tegen in real geniet van je voorbereidingen voor je huwelijk met je liefste willem en ook jij blijf ik volgen via facebook.
Dikke kuss en knuffels van mij fun aan jou en willem |
lieve shir,
jammer dat je gaat  maar ik wil je nogmaals alle goeds wensen in de toekomst!
kus
leen en de meiden |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve shirley, je mailbox is vol, ik wilde je een mail terugsturen nav jou mails, maar dat lukt niet omdat je mail dus volstaat, ik probeer het later nog wel eens, pas goed op jezelf, dikke kus en knuff
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank bonn
|
|