Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

afscheid

1

Advertise here!!

Citeren07.07.20120 likes
Beste leden

Ik ben in februari 2005 bij kletsen.com terecht gekomen.

Het was nog een baby'tje,ik ben gaan helpen als moderator zijnde om kletsen.com te laten groeien.

In een latere fase ben ik hoofdmoderator geworden en heb dit 7 jaar met plezier gedaan.

Nu kletsen.com al aardig volgroeid is ben ik van mening dat mijn taak volbracht is.

en dus stop ik met modereren op zondag 15 juli 2012 om 14:00 uur zal ik mijn laatste shift draaien.

IK zal zeker nog binnen wippen zo nu en dan en de contacten behouden die ik met velen van jullie in het echt heb.

Verder hoop ik dat een ieder nog een mooie tijd tegemoet gaat op kletsen.com.

groetjes shirley
Citeren07.07.20120 likes
zal je gaan missen als modje, shir.

Dikke kussssssss.
Citeren07.07.20120 likes
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik je niet ga missen als modje. Maar zoals overal mee, is er een tijd van komen en gaan en in dit geval is het een tijd van gaan van een hele fijne moderator.
Tnx voor al die jaren die ik met je mocht beleven op Kletsen.com.
We houden contact

Ei luf joe (L)
Kussssssssss
Citeren07.07.20120 likes
Shirley,

Al ken ik je dan nog niet zo goed, vind.het wel jammer dat je ga stoppen.
Ik snap het wel.

Knufff bella
Citeren07.07.20120 likes
das wel jammer shirley
maar goed ze gaan het vast wel redden
groetjes

Advertise here!!

Citeren07.07.20120 likes
Klopt er is een tijd van komen en een tijd van gaan en jouw tijd van gaan is gekomen. Lieve Shir bedankt voor alles wat je als mod deed, je deed het altijd erg leuk, ook wij gaan je missen als mod hier op klets, maar we houden contact.We gaan zekers eens weer wat afspreken.

Veel liefsss van ons en de groetjes aan Willem.
gr Ron en Peet.
Citeren07.07.20120 likes
Vondt het gezellig met je Shir'erg jammer'!!
Hartelijk bedankt en misschien tot de volgende kletsuitje...,Shir bedankt maar je komt zeker weer eens kijken op kletsen toch

fijn weekend

mvg wolf {Dennis}
Citeren07.07.20120 likes
hoi Shirley,

Ik ken ook niet zolang ik wil mijn complimenten geven voor de fantatische chatsite die heb gemaakt en wens alle goeds toe en bedankt kus
Citeren08.07.20120 likes
lieve shir,

erg bedankt voor alles en ik ga je zeker missen als mod.
bedankt nogmaals voor al je inzet gezelligheid.

liefs swing
Citeren08.07.20120 likes
lieve shirley,

ik hou het kort, maar ook ik ga je ontzettend missen, ik kon het altijd heel goed met je vinden, maar begrijp je keuze, heel veel geluk in je toekomst ik zal je nog wel mailen, dikke kus en knuff

1

Adverteer hier