22.10.20050 likes
heyyyyy eagelke,
hoop je gauw weer terug te zien op klets, sterkte h?,
groetjes van prosser en sasha en een dikke knuf
hoop je gauw weer terug te zien op klets, sterkte h?,
groetjes van prosser en sasha en een dikke knuf
Advertise here!! |
22.10.20050 likes heyyyyy eagelke,
hoop je gauw weer terug te zien op klets, sterkte h?, groetjes van prosser en sasha en een dikke knuf |
24.10.20050 likes Eagelke,
Het zal je zeker lukken om er terug bovenop te komen. Ik duim voor je!!!! Heel graag tot gauw terug, xxx Daisy |
23.01.20060 likes afscheid.... |
23.01.20060 likes Als de dood maar n tijdelijk afscheid is,
voor n lange, lange reis. waarom doet het dan toch zo'n pijn? en voelt mijn hart zo koud als ijs. waarom lijken dan gedachtes je gek te maken moet je wakker blijven om niet de weg kwijt te raken. Voelt het allemaal zo als last, en vraag je je af of je wel in dit leven past ik herinner me elk zowel mooi, als pijnlijk moment en hoe dan ook, wat ook komt, ik hou ze vast en al nemen we nu op aarde afscheid ik weet zeker, 't is maar voor heel even en zeker niet voor altijd .. |
23.01.20060 likes stil
stil en zonder vragen, wilde jij deze ziekte dragen. je vocht met al je kracht voor een nieuwe dag en voor een andere nacht. zo werd het je langzaam teveel maar naar een dappere maar oneerlijke strijd, ben je uit je lijden bevrijdt. |
Advertise here!! |
23.01.20060 likes friends are like stars
you don't always see them but they are always there.... |
23.01.20060 likes heel mooi cats!!!
kus en knuf xxxxxxxx Inge |
23.01.20060 likes voor alle duidelijkheid, er is niemand gestorven, zit gewoon heel erg in een dip. wat een van mijn vrienden betreft. moest het ff van me afschrijven. |
23.01.20060 likes lieve cats!
ik vind het heel erg mooi hou je het hebt opgeschreven!! het is heel naar dat je iemand verliest om wie je veel geeft! maar soals je al segt de mooie herineringen raak je niet kwijt! de persoon blijft altijd bij je in je hart! heel erg veel sterkte ermee! kusjes en knuffels kirsten! |
23.01.20060 likes lieve cats,
je hebt prachtige gedichten geschreven! Echt fantastisch, ik begrijp zeker wat je voelt. Als je hulp nodig hebt ben ik er ook zeker van dat iedereen van kletsen.com er voor je is! Hou je sterk meid! Kusjes en knuffels!!! Evi |