|
|
|
Timberland Undefined 2690 berichten eagel
take care buddy! ik dacht zelf dat ik er nooit meer uit zou komen uit die dip maar het is toch gelukt, dus nu jij he!
gr.
Timberland |
the moon Undefined 61 berichten hoi eagel , weet niet wat zeggen maar wens je het allerbeste toe en tot gauw |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey moppie, zal je vast en zeker missen, ik weet dat het gaat lukken,
neem alle tijd en we hebben onze mobile nummers.
zal altijd voor je klaar staan.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten zonlicht beekt door in de duisternis Geniet,,
als je door de bomen "t bos weer ziet ...Geniet
Je kunt weer genieten van een kind dat lacht .....
Ik hoop dat er een mooie toekomst op je wacht ..
Weet dat we aan je denken Eagel ......
Ps. Jouw geluk gaat boven al,,
Groetjes Plofff |
ik ga je missen en zal elke dag aan je denken lieve eagel
kus |
|
man van toen Undefined 232 berichten hey eagel,
we zullen je zeker missen maar jou gezondheid en geluk gaat boven alles vergeet dat niet!!
ik ken je nog nie tzo lang maar je bent een echte vriend iemand die luisteren kan.... laat nu maar eens iemand naar jou luisteren!!
veel geluk en sterkte !!
kussssssssssssssss
mams |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Eagel,
Ik ken je nog niet zo goed, maar hoop je heel snel weer terug te zien om je beter te leren kennen!
Veel geluk en sterkte voor de komende tijd!
Kusjes Eyes |
dodo1976 Undefined 183 berichten Hey lieve Eagel,
Wij zullen je zeker missen...
Hou je taai !
Groetjes en kusjes van Dodo |
superster6 Undefined 120 berichten Hey eagel,wij zullen aan Jou heel veel denken,en kom rap terug,Je was en bent n? toffe chatvriend. We missen Jou hier op kletsen kusses marina |
boark Undefined 36 berichten hey Eagel veel sterkte te gewenst ook ik ben uit een diep dal terug moeten komen maar door de steun van hele goede vrienden ben ik weer tot mezelf gekomen
maar denk nog steeds terug aan die tijd maar die tijd heelty ook alle wonden ik hoop je dan ook weer gouw terug te zien op klets .com veel sterkte toe gewenst van boark [Jan] |
|