|
|
|
eagel Undefined 42 berichten hoi beste vrienden en vriendinnen, zoals jullie weten ga ik de box voor onbepaalde tijd verlaten.
ik hoop dat jullie mij niet vergeten , en ik zal jullie zeker niet vergeten hoor, ik wilde jullie via deze weg nog even bedanken voor al jullie steun die jullie mij gegeven hebben in mijn strijd tegen mijn depresievietijd.
maar ik zal zeker nog wel iets van mij laten weten , en hoe het dan met me gaat.
dus het gaat jullie goed, en ik kom zeker terug hoor, als jullie me dan nog kennen , hihihi.
dus de groetjes en tot weerziens eagel....snik snik snik. |
Anonymous Undefined 65739 berichten eageltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    met wie moet ik nou praten  ik ga je missen!!!!!!!! ik hoop dat je regelmatig wat laat weten. heel veel succes en ik hoop dat je eruit komt. kom tot rust en kom snel weer terug als het beter gaat.
hopelijk tot snel.... snik snik snik snik snik...
liefs bar |
als we dan spreken over droevig nieuws......
wens je het allerbeste en veel goede moed
patrick |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeejj eagel,,,
wens juh veel geluk en hoop da ut snel beter met juh gaat !!!
veeeeeeeeeeeel liefs Amber |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi eagel
heel veel sterkte en vergeten doen we je zeker niet neem je tijd en laat eens iets van je horen  groetjes en kus shirley |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve, lieve moppie van me,
jeetje je laat me schrikken, begon je net te leren kennen.
Lieverd heel veel sterkte in de toekomst en je zal zeker niet vergeten worden. Ik hoop als je weer de wereld aan kan, we je gauw weer terug zien. Moppie, veel liefs en veel kracht toegewenst van luca.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
feye Undefined 360 berichten hoi,eagel
ken je nog niet zo goed maar depresief gun je niemand.
veel sterkte en hoop dat je er snel weer bovenop komt.
blijven praten en zoek de zonneschijn dan lukt het vast wel.
veel liefs en groetjes feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten Allerbeste vriend van me, we kennen elkaar nou zo'n 10 maanden, en ik ga je echt ontzettend missen!!!!!!!!
We zijn de afgelopen tijd door dik en dun gegaan, je weet wel wat ik bedoel!!!! En hoop met heel mijn hart en ziel dat er voor jou een hele mooie en bijzondere tijd gaat komen, maar daar ben ik heilig van overtuigd!!!
Het gaat je HEEL goed, Vriend, take care please, we denken aan je!!!!! Wens je het ALLERbeste toe.......
Jaco |
vrolijke noot Undefined 319 berichten Mijn eagletje toch, neem je tijd en rust........ook ik ga je missen hier !!
maar ik zie het ook als positief..........als je terug komt heb je jezelf weer gevonden.......!!!!
Het ga je goed, doe wat je moet doen...dan komt het allemaal weer op zijn pootjes terecht....
heel veel liefs van mij..... neske. |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeeeey eagel
jammer dat je niet meer op klets kan
we sms zeker nog ,zodra ik weer foon heb
groetjes en veel sterkte
marie |
|