Citeren22.09.20110 likes
helaas me niet gelukt ,

Advertise here!! |
Citeren22.09.20110 likes helaas me niet gelukt , ![]() |
Citeren22.09.20110 likes heel lief inderdaad van je koffie ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.09.20110 likes Plantje, ook al is het niet gelukt ![]() Het idee was top. Daarom krijg jij van Bel een doos vol lekkere bonbons en weet je wat de vulling is ![]() ![]() Ik wil een bosje uhhh prikkeltjes haha nee hoor grapje freak ![]() Kan je wel gebruiken denk ik, ik hoorde van Bonn dat je geopereerd was.... sterkte en tot snel. X Bella |
Citeren23.09.20110 likes ik geef bella een dikke bos bloemen, ze weet zelf wel waarom ![]() ![]() |
Citeren23.09.20110 likes jaaaaa goed idee bella
koffie geeft freek een bosje bloemen ivm. de reperatie van arm hopelyk doet ie het weer goed freek want er mot hoop getrokken worden ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.09.20110 likes Lieve lieve plantje toch.
Je geef Freek toch niet alleen een bosje bloemen omdat jij eens een keer niet zelf wil trekken ![]() Haha Bel mag jou best wel pesten ![]() Maar ik hoop ook dat freakske weer snel kan tikken, want het is maar stil zonder hem. En hij heeft nog een bommetje van Bel tegoed ![]() Fijne avond plantje en de rest en tot snel Kusss Bella |
Citeren24.09.20110 likes ik geef ana een bosje bloemen omdat ze freek zo moet verzorgen ![]() |
Citeren25.09.20110 likes ik wil best bloemetjes geven voor de rest,
maar wat kryg ik ervoor terug? ![]() |
Citeren25.09.20110 likes Bonnn knufffff ![]() Bedankt voor je bloemen ze zijn super. Plantje je heb van mij al lekkere slagroom bonbons gekregen en van Bonneke ook, dus wat wil je er nog meer voor krijgen? ![]() |
Citeren26.09.20110 likes ja plantje, je bent een hebbert ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |