Citeren26.09.20110 likes
tjaa bonn ben zo geboren

Advertise here!! |
Citeren26.09.20110 likes tjaa bonn ben zo geboren ![]() |
Citeren26.09.20110 likes Heey hallo Bonn, Bella Koffie.
Ik ben weer back, koffie ik ban bang dat ik de komende tijd niet te veel kan trekken ![]() ![]() ![]() Dus moet jij ff voor me trekken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Thnx voor de bloemen, koffie ![]() Waren lekker bonbonnekes, Bella ![]() ![]() |
Citeren26.09.20110 likes Geef Bella, Bonn, en koffie een hele grote bos bloemen, omdat zij mij tog erg gemist hebben. ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.09.20110 likes welkom terug freek
miste je echt wel hier je moet wel trekken hoor want dat gaat helemaal mis ![]() |
Citeren26.09.20110 likes ja freak, we hebben je enorm gemist, maar welkom thuis in onze gezellige club, we drinken er een keertje eentje op, ik ga zo slapen, heb je een teruggestuurd, heel veel beterschap, dikke kus en knuf en fijn dat je eindelijk weer thuis bent ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren27.09.20110 likes Freakske ![]() Zou bel midden in de nacht wakker zijn geworden omdat ze van Bonneke hoorde dat jij er weer was ![]() Of omdat plantje riep trekken freak. Maar Bel is blij dat je er weer bent ![]() Bon en bella willen freakske nog steeds het beschuitke geven, allleen heeft lieve bon het even druk. Nu je niet zoveel met je arm mag doen, zal bel wel beschuitje voor je smeren ![]() Kuss allemaal. Lieve Bonneke succes deze dagen, en ik hoor je snel weer |
Citeren27.09.20110 likes Ik geef vandaag alle lieve chatters van Kletsen.com een roosje ![]() ![]() |
Citeren27.09.20110 likes Thnx Bella, dat jij mij ff een handje wilt helpen. ![]() Krijg jij van mij een bosje bloemetjes ![]() xxx freakie |
Citeren27.09.20110 likes Thnx naatje, maar moet ik dat roosje ook verzorgen?? ![]() |
Citeren27.09.20110 likes lief van je naatje, thanks, dikke kus en knuf ![]() |