Citeren09.09.20110 likes
voor jouw bonneke want je bent een
aardig mens en van mij krijg je ook
een dikke pakkert
aardig mens en van mij krijg je ook
een dikke pakkert
Advertise here!! |
Citeren09.09.20110 likes voor jouw bonneke want je bent een
aardig mens en van mij krijg je ook een dikke pakkert |
Citeren10.09.20110 likes Ik geef een bloemetje aan Froukje, Aukje, Gerrie, Hilda & Tjitske om te bedanken voor een onwijs gezellige leuke avond was superrrrrrr gezellig met de meiden in de tent ![]() |
Citeren10.09.20110 likes Ik geef een bloemetje aan Snuffeltje(wellicht maak ik nu kans op die lekkere wijn:smirk ) |
Citeren10.09.20110 likes Majella krijgt een bloemetje terug...
![]() Uploaded with ImageShack.us en een lekker flesje wijn ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us |
Citeren10.09.20110 likes haaaaa,ik mot bosje bloemen erby kopen
heb er eentje voor bonn met kus ;vang en ga effe 1 halen voor charida ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.09.20110 likes je bent een lieverd koff dankjewel |
Citeren10.09.20110 likes wow plantje, dank je wel, je krijgt een hele dikke kus en knuffel terug van mij ![]() ![]() charida dank je wel, heel lief van je, daarom geef ik jou een hele mooie bos rozen terug, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren10.09.20110 likes dank jewel bonneke
rozen zijn mijn lievelings bloemen maar ik zou ook nog graag een mooie bos rozen aan butt geven omdat ze een sterke vrouw is |
Citeren11.09.20110 likes Wij geven een bloemetje aan Wonder( Anita ) om haar te laten weten dat we in gedachten bij haar zijn.
dikke knuffff van Ron en mij |
Citeren12.09.20110 likes hey ik weet iemand
wil graag bloemetje geven aan freek zyn vriendin ,anna omdat ze freek zo verzorgt ![]() ![]() ![]() ![]() |