Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

aan wie zou jij een bloemetje willen geven en waarom?

Advertise here!!

Citeren30.08.20100 likes
ik geef de collega's op me werk een bloemetje en die krijgen ze morgen ook echt omdat ik daar een geweldig leuk jaar heb gehad en ze echt zeker ga missen daar
Citeren30.08.20100 likes
wow auto, dat is wel heel erg lief van je, ik heb ze inmiddels ontvangen en op een vaas gezet, dank je wel lieve auto
Citeren30.08.20100 likes
mijn meiden krijgen een bos bloemen van mij
Citeren01.09.20100 likes
ik geef petra en ron een dikke bos bloemen omdat ze die dik verdienen

ik geef visser een dikke bos bloemen omdat ik heel erg trots op hem ben om zijn vechtlust

en ik geef ajaxfan een dikke bos bloemen omdat ze die wel kan gebruiken
Citeren01.09.20100 likes
Ik geef dit bosje bloemen aan Bonneke omdat ze altijd zo ontzettend lief is voor anderen.

Advertise here!!

Citeren01.09.20100 likes
ach wat ontzettend lief van je naatje, daarom geef ik jouw ook een hele mooie bos bloemen terug, omdat ik je een topwijffie vindt, dikke kuss en knuff
Citeren05.09.20100 likes
ik geef een bos rode rozen aan mijn vader, omdat hij enorm hard vecht voor zijn leven en ik daarom heel trots op hem ben en lieve pap, ik wil en kan je niet missen, dus vecht door, ik hou van je. liefs van mij
Citeren05.09.20100 likes
geef bonneke en hele grote bos rozen, omdat zij dat nu egt nodig heeft.
Citeren08.09.20100 likes
ik geef mijn vader weer een hele grote bos bloemen omdat ik zo trots op hem en omdat hij zo enorm gevochten heeft voor zijn leven en hij niet meer kritiek is en van de beademing af is en hij het waarschijnlijk weer gaat redden.

Ook geef ik iedereen van kletsen die er voor me was de afgelopen week een hele dikke bos bloemen, dank jullie wel

En ik wil mijn collega`s en mijn baas ook enorm bedanken met een grote bos bloemen, omdat ze heel meelevend zijn geweest en nog steeds en alle medewerking geven voor als het weer minder gaat met mijn vader, echt toppie
Citeren08.09.20100 likes
bossie rozen voor bonneke , omdat ze altijd aan iedereen denkt

Adverteer hier