Citeren12.07.20100 likes
ik geef mijn zelf wel bloemetje
omdat zo aardig met voor mijn zelf
omdat zo aardig met voor mijn zelf
Advertise here!! |
Citeren12.07.20100 likes ik geef mijn zelf wel bloemetje
omdat zo aardig met voor mijn zelf |
Citeren17.08.20100 likes voor koffieplaant... heeft ie beetje gezelligheid ![]() ![]() |
Citeren17.08.20100 likes ik geef ajax, wonder, visser, juutje, petra en ron, en demonking een hele mooie bos bloemen, gewoon omdat ze die dik verdienen, dikke kus en knuff |
Citeren17.08.20100 likes nu heb ik een vaas met water klaar staan,,,krijg ik nog geen bos bloemen van je bonneke. ![]() ![]() |
Citeren18.08.20100 likes ik geef Auto wel ff een distel uit mn achtertuin ![]() |
Advertise here!! |
Citeren30.08.20100 likes ik geef visser een hele dikke bos rode rozen omdat hij enorm hard strijd tegen die vervelende ziekte, lieve rinus vecht door en weet dat ik enorm met je meeleef en dat je iedere dag in mijn gedachten bent, dikke kus en knuffel hvj als vriendin |
Citeren30.08.20100 likes van mij zeker een bos bloemen terug Bonneke maar zo als het er nu gaat uitzien is dat wonder toch weer aanwezig heb zojuist na 21/2 maand weer voor eerst een boterham gegeten en wat was die lekker al heb ik nog lange weg te gaan maar gaat beter met me nu de vermoeidheid nog zelf verwacht ik dat ik tot eind van jaar nog bezig ben om te herstellen als het doorzet zoals het er nu uitziet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.08.20100 likes ik wil aan bonneke en visser en mijn oudste een bos rode rozen geven aan bonneke omdat ze klaar staat voor iedereen aan visser omdat hij keihard aan het vechten is en aan mijn ouste omdat hij denkelijk het ouderlijk huis gaat verlaten
kusssss en knuffff |
Citeren30.08.20100 likes lieve ajax ik geef jouw een hele dikke bos zonnenbloemen omdat ik vind dat het zonnetje weer bij je in huis moet komen, hvj als vriendin, dikke kus en knuff ![]() ![]() |
Citeren30.08.20100 likes Geef bonneke een bossie bloemen.. gewoon omdat ik haar aardig vindt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |