Citeren12.01.20110 likes

Ik geeft Shir en Denre een bos bloemen

Advertise here!! |
Citeren12.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() Ik geeft Shir en Denre een bos bloemen ![]() |
Citeren12.01.20110 likes ik geef een bosje bloemen aan Bonneke en hoop dat ze gauw weer beter is
kussss en knuffff |
Citeren12.01.20110 likes thanks lieve ajax en babs. Ik ben nog nooit zo ziek geweest, pfff, mijn kinderen zijn nu boodschappen voor me aan het doen...............vind het wel onwijs lief van ze, en daarom geef ik mijn kids een grote bos bloemen omdat ik trots op ze ben |
Citeren12.01.20110 likes Geef Bonneke ook een grote bos bloemen,,hoop dat je gauw weer opknapt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.01.20110 likes dat is lief van je freek, pfff ik voel me echt zwaar k..
Heb dit ook nog nooit eerder gehad, ik weet ook niet hoe dit komt, misschien wel door de heftige periode de afgelopen maanden. Maar ik kan niet anders dan me volledig over te geven aan het feit. Ik vind het lief van je en daarom krijg je van mij een grote bos bloemen terug, dikke kus en knuf en welterusten, sleetje rijden moeten we maar even uitstellen........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.01.20110 likes We wachten gewoon tot we kunnen water skieen Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kussies,knuffies...weltruste. |
Citeren12.01.20110 likes is goed freek, maar volgens de berichten wordt het volgende week weer winter, dus misschien kunnen we toch nog sleetje rijden, alleen kom ik op dit moment niet buiten, maar anders gaan we gewoon water skieen inderdaad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.01.20110 likes ik geef iedereen van kletsen een bloemetje omdat iedereen die wel eens kan gebruiken en leuk vindt om ze te krijgen ![]() |
Citeren17.01.20110 likes ik geef me oma een grote bos mooi bloemen en een hele dikke kusss erbij gewoon omdat ze die verdiend |
Citeren17.01.20110 likes Ik geef een bos bloemen aan me eigen...
Zo heb ik weer een bos bloemen op me kast staan. Toettttt |