|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten [b][/b]Ik wil al heel lang een kindje nadat ik er 1 ben verloren. Ik ga een zwangerschaps test doen. Want ik voel gewoon dat er wat aan de hand is..
Ik ben wel pas 26, bij de tijd dat het kindje geboren is ben ik 27.. (als het zo zou zijn dan)
x
Donna |
Anonymous Undefined 65739 berichten als jij zo graag zwanger wilt zijn gewoon over je heen laten komen donna er niet te veel bij denken en ontspan je word je vanzelf zwanger en ik gun het je want dit is een vruchtbare chat steken mekaar aan groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten HET IS ZOOOOO ZWANGERSCHAPTEST IS GELUKT
EN IKBEN ZWANGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou van harte maar wees positief en hoelang ben je zwanger de eerste 13 weken wel in acht nemen en wil je er zeker van zijn dat alles goed gaat 3 maanden geen sex ben je er zeker van dat je mama word groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve vis,
ik vind het heeel lief dat je zo met me mee leeft.
Ik ga vanavond niet stappen maar lekker uit eten met mijn vriend lkkr feesten!
Dikke knuf,
Donna (ik hoop dat ik snel een dikke buik krijg) |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kom ik luisteren heb zelf al 2 grote dochters en 2 klzoons dus weet er wel wat van af al heb ik niet met buik rondgelopen
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Euh visser, das nogal een uitspraak, de eerste drie maanden geen sex.... volgens mij is dat inmiddels redelijk achterhaald :$
Maar Donna: van harte met je zwngerschap meid! Ik zal voor je duimen dat het nu wel goed gaat.
Ik was zelf 25 toen ik mijn eerste kreeg en 27 toen mijn tweede kwam. Geniet er lekker van!!!
Groetjes Patricia |
Anonymous Undefined 65739 berichten Super lief van je Patricia! Dankjewel en jij ook!
x
Donna |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi Donna
Nou gefeliciteerd  ik was nog jonger, en ben nu ook zwanger 19 weken en van een tweeling!
maar idd sex kan je gewoon doen hoor die fabel is voorbij
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|