Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Zwanger.

2

Advertise here!!

Citeren09.12.20070 likes
Wonderfull,

bedankt voor je felicitatie! Och wat lijkt me dat heerlijk 3 van die schatjes om je heen!

Donna
Citeren09.12.20070 likes
heey met dennis
van harten kusie
Citeren09.12.20070 likes
Lieve Donna,

Van harte gefeliciteerd met je zwanger zijn en ik hoop voor jouw en je man dat het nu goed gaat maar ik vind het geweldig voor jullie,heel veel sterkte en geniet van jullie zwanger zijn.
Kuss en knufff,heb zelf 3 kids en ik was ook 25 toen ik mijn eerste kreeg,zij is inmiddels bijna 13 en ook gewoon seks gehad hoor dus luister maar niet naar visser hahahahaha
Citeren09.12.20070 likes
wat is het toch heerlijk als er gereageert word op een grap lig dubbel hier maar naruurlijk wens ik ook dat alles naar wens verloopt wil zelf als verloskundige optreden fijne dag verder
Citeren09.12.20070 likes
donna hoi

gefeli met je zwangerschap en het gaat nou wel goed
we leven met je mee
geniet er van donna
kusssssss knufffffffffff
bucketlake

Advertise here!!

Citeren10.12.20070 likes
visser mocht jij geen seks met je vrouw toen ze zwanger was waardoor je dat altijd dacht dat het daarom niet kon of zo hahahahahahaa dikke kusss en knufff Bonn
Citeren10.12.20070 likes
Gefeliciteerd Donna. Zorg goed voor jezelf. De wijze raad van Visser was lachen

Kussss,

Leo
Citeren10.12.20070 likes
hoi donna,
van harte met je zwangerschap meid

veel liefs ron en peetje
Citeren10.12.20070 likes
Heeeeeeeeeel lief van jullie allemaal!
Het is onwijs lief en open dat jullie dat allemaal komen
zeggen!

Super dikke knuffel,

Donna & Valentijn (Donna's vriend)
Citeren11.12.20070 likes
wens je natuurlijk een hele fijne zwangerschap tijd en dat ik eerst aan het dollen ben zo ben ik nu eenmaal maar wat wel telt is je loopt nog in de risico weken hoop dat je daar goed doorheen komt kussssssssss Donna en hand Valetein

Visser
2

Adverteer hier