Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Zijn jullie nou volwassen mensen??

Advertise here!!

Citeren11.08.20060 likes
Je mag best doen wat je wilt en reageren vind ik prima heel goed zelfs, maar het gaat me meer op de manier waarop.
Gaat het gedeeltelijk over het onderwerp of komt het uit het onderwerp vort dan ben ik de laatste die kraait. Maar om dan ineens iets van de gein van waar het op een ander forum over word gekwebbelt overal neer te kwakken vind ik vervelend.
En ik gaf dat van Visser dus aan omdat ik daar mee wil zeggen dat jullie best wel respect voor anderen hebbeb en vraag daarmee of jullie dat ook in ander soort berichten door zou den willen voeren.
Ik denk eerlijk gezegd dat er soms niet eens meer gekeken word naar het oorspronkelijk bericht en dan zonder na te denken gewoon lekker door word gegaan met de gein. Waarschijnlijk helemaal zonder bij bedoelingen, maar geef dus nu alleen ff aan dat dat bij anderen dus heel anders over kan komen.

Groetjes Tess xXx

PS ik ben hier niet om iemand te bestempelen tot wat dan ook, maar vraag dus eigenlijk gewoon of het bij sommige berichten ook anders kan. Sorry dan als het ietwat te beschuldigend over kwam dat was niet mn bedoeling, maar goed dat hebben we allemaal wel eens als we een beetje geirriteerd raken
Citeren11.08.20060 likes
Lieve Zuur en Tim

Geestelijke dingen moet je verwerken.
Dat kun je niet zomaar in een korte tijd.
Het is niet zo als bij een gebroken been dat je na een tijdje weer op de been bent.
Het beste medicijn is er veel over praten want als je het binnen houdt raak je helemaal gefrustreert!
De een doet het met mensen uit de omgeving en de ander schrijft het op een forum.

Sommige mensen kunnen het ook niet kwijt bij familie en vrienden.
En zeg nou zelf als het omgekeert was geweest had je het ook verdrietig gevonden.

Wat Tes en ik vragen is alleen maar of jullie de humor bij de funny-berichten willen houden
Thats all!

Trouwens waarom ga je niet persoonlijk met iemand praten als je iets dwars zit?
Moet toch kunnen...
Dan kan de person in kwestie zelf uit de doeken doen wat er met hem/ haar aan de hand is...

We hebben allemaal wat we zijn allemaal raar...en toch houden we van elkaar.

Dikke Knuf van Saffie
Citeren11.08.20060 likes
Er zijn er zat die zich ergeren aan de berichten met een ook maar wat serieuse tint niet belangrijk vinden en alles roze geur en maneschijn vinden.

Tessem,

Je bent vooringenomen met je conclusie(s) en je doet aannames bij het leven.
Als ik niet serieus in ga op iemands 'probleem van dat moment' wil dat niet zeggen dat het me niet kan schelen of dat het bij mij rozengeur en manenschijn is en ik denk dat ik niet voor mezelf alleen spreek, maar dat terzijde.

Het is een openbaar forum, er zijn geen regels die bepaald hoe ik dingen formuleer of waar ik dat doe. Als je je eraan ergert, helaas dat is niet mijn probleem.

Ik ken een aantal mensen hier persoonlijk van naam en gezicht, maar verder ook niet; niemand kent mij ook eigenlijk goed al denken sommige van wel, en dat is wat ik wilde zeggen.

De enige die me hier heel goed kent is Espasa, die heeft zich "verdiept" in mij en andersom;

Alles wordt veel te serieus genomen en beetje naief ook om te denken dat mensen die hier dagelijks inloggen gezien worden als echte vrienden die men alleen kent van (nick)naam of gezicht.

Keep it simpel, hou je prive voor je, deel die met je echte vriend of vriendin en als je denkt dat je iemand gevonden hebt hier op kletsen die je in vertrouwen wil nemen, doe dat dan buiten kletsen om en vul hier niet het forum ermee met de gedachte dat 'iedereen' er serieus mee om zal gaan.

Mijn gevoelens, vreugde, verdriet, smaak, achtergrond etc deel ik niet in een forum, 90% of misschien nog wel meer interesseert het werkelijk geen reet wat in me leeft, en dat begrijp ik.
Dus vandaar dat ik dat niet doe, alleen persoonlijk deel ik die dingen met iemand die ik echt vertrouw of iemand die zich ook opensteld voor mij.

Als ik iets neerzet van persoonlijke aard, en ik krijg als reactie "koekje erbij?" dan begrijp je ongeveer de aard van de strekking.

gr. tim
Citeren11.08.20060 likes
ik heb het iets subtieler neergezet.
maar kan me met bovenstaande strekking wel verenigen.
Citeren11.08.20060 likes
Een ieder heeft zijn eigen redenen,om hier aanwezig te zijn,op het forum of op de chat.
En dàt moet kunnen,zoals jij er ook mag zijn,om jouw eigen redenen! Wat,hoe,waarom,waarvoor.....dat bepaald een ieder zèlf en daar moet respect voor zijn!
Wat je niet interesseert,lees je niet,wat je niet wilt weten,lees je niet,daar zijn toch de verschillende forums voor?
Ik sluit me dan ook bij Tessem en Saffie aan,laat een forum èèn bepaald onderwerp hebben èn houden,dat voorkomt een hoop ergernissen en zò kan een ieder lezen en schrijven wààr en wàt degene wil!
Gr Suus

Advertise here!!

Citeren11.08.20060 likes
ik heb genoeg gezegd, ik ga door zoals ik altijd doe en wie dat een probleem vind sorry ...
ik hou rekening met mijn geliefden die ik ken, maar een chat, tja het zijn maar letters, lekker belangrijk.
Citeren11.08.20060 likes
En dat vind ik dus sociaal

Waarom dank je dat Denre het gros van de berichten weg heeft gehaalt??

Je bent toch een christen Tim
Heb je niet van naastenliefde gehoort?

Niet iedereen is gelijk als jij, of denkt zoals jij
Citeren11.08.20060 likes
Ik schreef: En dat vind ik dus sociaal

Ik bedoelde NIET sociaal

En wat ik aan Tim schreef was niet met een boze ondertoon
Maar met een liefdevolle stem

kus Saffie
Citeren11.08.20060 likes
hou toch op met "je bent een christen" wat heeft dat er nou mee te maken?
Naastenliefde op een chat? laat me niet lachen, zolang iets openbaar is waar jan en alleman kan inloggen en de boel kan beliegen en bedriegen vind ik het best allemaal.
Als ik met jou in een private gesprek ben face to face of buiten kletsen om dan vind ik het wat anders, maar hier ach het zijn maar letters, pfffffffff lekker belangrijk!

zijn mijn berichten dan zo erg? dacht het niet. Het is allemaal met een sarcastische humoristische ondertoon, degene aan wie ik dergelijke berichten schrijf ken ik niet eens en zij mij niet, en op dat niveau wil ik het ook zo houden
Citeren11.08.20060 likes
ik reageer er niet eens meer op .......tim......
iemand die mij vrouwonvriendelijk noemt......als ik een leuk stukje hier op het forum plaats.........zie....PINNEN...........daar verspil ik geen tijd meer aan..........

:down

Adverteer hier