Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Zijn jullie nou volwassen mensen??

Advertise here!!

Citeren10.08.20060 likes
tess, alsjeblieft... maak je niet druk joh

was t nou werkelijk t schrijven waard alleen omdat ik schreef dat ik erelid wilde worden van de funclub????

pfff kan t nog gekker zeg

Zuuurrrrr, ik wil graag ere lid worden van de FUN CLUB (bestaat die hier überhaupt wel)???????????
Citeren10.08.20060 likes
om ere lid te worden ,moet je minimaal 5 waargebeurde leuke verhalen verteld hebben,in het form,FUN.
Citeren10.08.20060 likes
Jemig zeg ...moet ik nou weer gaan zuchten... Alsof er geen belangrijkere dingen in de [echte] wereld zijn dan dat gezeur op een chat. Wordt eens wakker zeg en kijk eens rond!
Citeren10.08.20060 likes
buikoefeningen....flair
en hou je ademhalingstechniek onder controle.

Citeren10.08.20060 likes
Zuur

Advertise here!!

Citeren10.08.20060 likes
ik zucht met je mee flair
Citeren10.08.20060 likes
ik heb daar nog een plaatje van......van wim sonneveld

de zuchtende zusters
Citeren10.08.20060 likes
hahahahaha
heb liever die andere ... van keesje krultang

de beroerde broeders
Citeren11.08.20060 likes
Weet je wat het is?
Er staat hier als titel "Zijn jullie nou volwassen mensen?" en daar word dan ook op in gehaakt.
En dat er dan mensen bij zitten die total geen interesse tonen aan wat er nou uiteindelijk in het oorspronkelijk bericht staat kan me eerlijk gezegd geen mallemoer schelen . Er zijn er zat die zich ergeren aan de berichten met een ook maar wat serieuse tint niet belangrijk vinden en alles roze geur en maneschijn vinden. Ieders zijn recht hoor en dat moet je helemaal zelf weten.
Maar moet er dan voor de anderen die daar wel interesse in hebben er zo licht mee om gesprongen worden??
Als je er niet mee eens ben zeg dan gewoon dat je er niet mee eens bent of als je het onzin vind zeg dan dat je het onzin vind of zeg niets.
Met andere woorden als je alleen fun en plezier wilt doe dat, maar laat de serieus getinte berichten met rust.
Ik houd er ook wel van om lekker te ouwehoeren en dom te lullen op zijn tijd, maar ik weet wel wanneer ik beter niets zeggen.
Als je denkt dat je door overal heel luchtig over te doen dat men dan ineens mee gaat in alle fun dan hebben julie dat mis, want dat is dus voor vele juist het tegendeel.
Dus op een leukere manier probeer ik te zeggen probeer dat ook eens
Heb wel gezien dat het wel kan want bij het bericht van visser word het wel met rust gelaten.

Groetjes Tess xXx
Citeren11.08.20060 likes
ik ben het gedeeltelijk met je eens,tessem.
dus ook gedeeltelijk niet.
visser gaf aan wat er met hem aan de hand is.
en daar is door velen op gereageerd.....

dat andere,waar jij je zo druk over maakt,is al maanden bezig.
en dan gaan mensen dat bestempelen als zeuren,en wordt het niet meer serieus genomen.

zo zie ik het.jij zal het wel anders zien,daarom bestempel je mij,en anderen als harteloos,en respectloos.

met vriendelijke groet.........

Adverteer hier