Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Zijn jullie nou volwassen mensen??

Advertise here!!

Citeren09.08.20060 likes
gaat die fun groep nou nog door???????

Citeren09.08.20060 likes
hahahahha die zuur moet over de knie
Citeren09.08.20060 likes
saffie ik had het niet beter kunnen zeggen maar mijn steun heb je ieder moet neer kunnen schrijven wat zij/hij wil zonder dat daar bespottelijk op word gereageert ieder zijn waarde homor is leuk maar kwets niet je medemens

groeten visser
Citeren09.08.20060 likes
saffie groot gelijk als we dan nu afspreken niemand gaat nu iets overzelfmoord hebben als er iets gebeurt in het echte leven praat je maar met iemand in het echt en niet over de chat of het forum

en trouwens forum is voor goede dingen niet over slechte ding dus hou gezellig en niet over zelfmoord en je zelf latten verdinken weet ik wat wat er stond

groetjes michel(drakul(
Citeren10.08.20060 likes
Iedereen mag overal over praten
Laten we elkaar gewoon met respect behandelen

Advertise here!!

Citeren10.08.20060 likes
Ik kwam haast nooit hier op forum.... ik weet nu weer waarom
Citeren10.08.20060 likes
IK ga hier ff inhaken Drakul!!!

Let op deze woorden staan dus gewoon hier op het forum he.

"Gezellig Kletsen.com
Laat hier een bericht achter voor anderen te lezen en op te reageren.
Maak van je hart geen moordkuil maar stort je uit!"

Dus wie beslist en zegt wat er wel en niet mag staan??
Een ieder is vrij hier wat neer te zetten, tevens is een ieder vrij daar wel of niet op te antwoorden.
Wel zou ik willen dat men een beetje meer respect zou tonen voor het gevoel van een ander. Staat het je niet aan lees het dan gewoon niet. De titel geeft meestal wel aan of het een positief of een negatief bericht is.
Maar alles wat hier op het forum langs komt gebeurd dus ook gewoon in het echte leven en een ieder die er niets van wil weten en zich er aan ergert heeft het zogenaamde struisvogelsyndroom. Liever de kop in het zand steken dan zien hoe het leven ook kan zijn.
Maargoed dat is mijn mening!!!

Groetjes Tess xXx
Citeren10.08.20060 likes
ik wil graag ere lid worden voor de fun club, zuur
Citeren10.08.20060 likes
Waar slaat dit op espasa?
Dan fun lid gedoe is een heel ander forum en gooi nou niet alles door elkaar of overal weer dat fun club gedoe erbij halen.
Mss leuk voor jullie maar zijn er zat die dat niet vinden.
Reageer op die dingen in het forum waar het hoort en niet onder elk ander bericht wat je/jullie leest/lezen steeds weer over wat er in een ander forum staat beginnen.

Groetjes Tess xXx
Citeren10.08.20060 likes
wie zeurt krijgt een beurt dat zei mijn opa altijd!

attenooie wat een hoop gezeik om niets lekker belangrijk allemaal iedereen lult maar wat ie wil het is chat dus bijna alles moet je maar met 2 kg zout nemen zo niet dan toch

Adverteer hier