Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wonderful en kinderen....voor Heliber

1

Advertise here!!

Citeren06.10.20100 likes
Vandaag is Heliber jarig.
Ik heb hem zelf nooit gekend of hier meegemaakt...
Voor jou is dit een dag waar je toch extra veel aan hem denk en je hem nog meer mist als andere dagen.

Daarom voor jou en jullie kids...een extra dikke knuffel..en een kaarsje brand nu..

Vandaag een dag dat ik extra aan jullie denken mag...
Kaarsje brand voor jullie als licht in duisternis...en doet verlangen naar iemand die er niet meer is..
Geven kan ik wel jullie wel...een warm gevoel geven ter nagedachtenis aan je papa en levensgezel..

Dikke kuss Majella
Citeren06.10.20100 likes
heel mooi maj ik heb hem helaas ook niet gekend maar toch voelt het alsof het wel zo is door de verhalen van buck .
wonderfull en kids heel veel sterkte deze dag en in gedachte ben ik bij jullie
kuss knuff hanna
Citeren06.10.20100 likes
lieve anita en kinderen,

In gedachten zijn jullie ook bij mij, ik heb ook een kaarsje opgestoken en sta even stil bij jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte, hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren06.10.20100 likes
Hoi lieve wonder,wens jou, en jou kinderen veel sterkte deze dag. Knuffies.
Citeren06.10.20100 likes
wonder, een dikke knuffel voor jou en alle kids... een kaarsje laat ik heel de dag branden voor jullie... sterke nog voor deze dag en in gedachte ben ik bij jullie... wonder, je weet mijn deur staat altijd voor je open, je bent altijd welkom... en als er iets is je mag mij dag en nacht bellen... dikke kussssss...

en klopt hanna, ik heb hem niet gekend in het echt, al zou ik hem eigenlijk gaan ontmoeten, toen met modvergadering die enkele dagen later gepland was, maar ik kende hem van scroll...

ik heb veel met hem gelachen, mijn eerste kick was van hem, hihihi zie mij nog zwaaien op ferrari, enkele minuten voor 0.00 en ik vloog perongeluk buiten, doordat lijst versprong, hij ging altijd iets erna weg vaste gewoonte, nu bleef hij wachten op mij, ik vergeet het niet.... ook gaf ik hem vaak als straf, ijsblokjes... heb hele leuke dingen met hem beleefd en zal het niet vergeten...
o_-

Advertise here!!

Citeren06.10.20100 likes
Lieve Wonder en kids

Ik wens jullie veel sterkte vandaag.
Heliber zal nooit vergeten worden, hij zal altijd bij ons zijn.

Dikke knuf en kus
Kletsmiep (snuffeltje)
Citeren06.10.20100 likes
ook ik wil je vandaag heel veel sterkte wensen en nee heliber zal ik nooit vergeten

kussss en knuffff
Citeren06.10.20100 likes
wonder en de kids veel sterkte toegewenst deze dag . en ik hoop dat ondanks het verdriet het ook een dag word vol mooie herinneringen

kuss mram
Citeren06.10.20100 likes
Vlinder

Een vlinder aan mijn zij,
Die vlinder dat ben jij,
Als ik even aan je dacht,
Gaf jij me de kracht,

Het geloven je te weerzien,
Over vele jaren misschien,
Als een vlinder zo prachtig,
Verscheen jij waarachtig,

Op zo'n onverwacht moment,
Weet ik dat je bij me bent...

heej lieve wonder,
hier even een mooi gedichtje voor jou.
helaas heb ik heliber nooit gekend. maar van de verhalen wat ik af en toe hoor, is het een hele lieve man is geweest!
ik wens je deze en andere dagen heel veel sterkte.

knuffel
Citeren06.10.20100 likes
Wonder heel veel sterkte.

Heli betekend heel veel, voor jou, voor je kids maar ook zeker voor kletsen.com.
Het was een echte schat en hij zit bij iedereen diep in hun hart. Hij zal nooit worden vergeten.

Hele dikke knuffel voor jou en je kids

1

Adverteer hier