Citeren06.10.20100 likes
hoi hoi
ook hier brand een kaarsje voor heli
kus aan wonder en alle kids dikke knuffel

kus aan wonder en alle kids dikke knuffel
Advertise here!! |
Citeren06.10.20100 likes hoi hoi ![]() kus aan wonder en alle kids dikke knuffel |
Citeren06.10.20100 likes Wonder en de kinderen,
vandaag een dag dat ik weer eens extra aan jullie denk. Een moeilijke dag,en wens jullie veel sterkte toe,en ook ik zal Heliber nooit vergeten! Kuss,Babs |
Citeren06.10.20100 likes wonder ik wens jou en de kids heel veel sterkte toe
kussssssssssssknufffffffff van mij en de kids |
Citeren06.10.20100 likes Lieve Wonder en de kids,
Veel sterkte vandaag in gedachten ben ik bij jullie en heli ( smurf zoals ik hem ook altijd wel noemde) zal nooit vergeten worden. Dikke knuffffff |
Citeren06.10.20100 likes Lieve Wonder
Ik wens je ook op deze dag heel veel sterkte en Heli zal nooit uit jouw hart en onze harten verdwijnen.We denken elke dag aan hem en aan jouw en de kids. Kuss Buck |
Advertise here!! |
Citeren06.10.20100 likes ik wens je sterkte vandaag wonder en kinderen met deze dag
Kus Rene |
Citeren06.10.20100 likes Dank julie wel!!
Het ging wel hoor vandaag, de kinderen, zeiden als iemand jarig is, dan moet het een blije dag zijn. Dus zo hebben wij dat ook vandaag gedaan. We hebben balonnen, bij Wilfred neer gezet,en een kaars die 74 uur brand en daarna naar de speeltuin gegaan. Maar zeker fijn deze berichten!!! ![]() Uploaded with ImageShack.us Anita en de kinderen |
Citeren06.10.20100 likes ik heb heiliber niet gekend maar ben er zeker van dat hij een heel lieve persoon was ,en hij zal zeker niet vergeten worden .
veel sterkte toegewenst op deze dag wonder kusss elenaa |
Citeren06.10.20100 likes wonder ik wens jou en de kinderen enorm veel sterkte, fijn dat jullie met elkaar deze dag toch op een speciale manier door zijn gekomen al zal het niet even makkelijk zijn geweest. |
Citeren06.10.20100 likes lieve anita en kinderen, ik heb enorm veel respect voor je............je bent heel veel in mijn gedachten, dikke kus en knuf |