Citeren02.12.20100 likes
wolf fijne avond

Advertise here!! |
Citeren02.12.20100 likes wolf fijne avond
![]() ![]() ![]() |
Citeren02.12.20100 likes Tornado wel op letten morgenochtend he het zou best glad en spekglad kunnen zijn ![]() ![]() ![]() jij ook een hele fijne avond en tot klets handdd |
Citeren02.12.20100 likes wolf ik ben tornado,
ookal is t spekglad ik dans erover of vlieg erover hihihi dat doen tornado,s ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.12.20100 likes wolf, oke hier een verslag van mij en de sneeuw, ik ben bijna 3 keer onderuit gegaan, de wegen waren erg slecht begaanbaar, maar ik heb het gered zonder te vallen of iets gebroken te hebben. Dus ben weer trots op mezelf.
k wens je alvast een fijn weekend toe, geniet nog even van de sneeuw want vanaf zondag wordt het weer dooi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.12.20100 likes idd bonneke dan is t weer voorbij,
en dan is t ook niet meer zo koud ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.12.20100 likes inderdaad tornado, maar dan waarschijnlijk regen, is ook niet alles...........maar ik klaag absoluut niet hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.12.20100 likes Kunnen we weer gaan bommmetjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.12.20100 likes Net even in de stad geweest...'t ligt er spekglad bij, is echt zien waar je loopt ![]() Maar de zon schijnt.. Is nogal een Zicht Comp met dikke jas, sjaal en zonnebril ![]() Grtz C. |
Citeren03.12.20100 likes idd glad is t zeker met al die ijs en sneeuw,
maar nog paar dagen mensen, t gaat dooien en volgende week weer boven nul ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.12.20100 likes nou hier hebben ze het over ijzel, ook lekker om dan de straat op te moeten........ ![]() |