Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de sneeuw!!

Advertise here!!

Citeren29.11.20100 likes
hier is ook wit hier heel eindhoven

ik heb een leuk baantje gevonden ik ga rijden als zoutwangen van kroeg naar bejaarthuis van bejaarthuis naar kroeg terug par uur later weer terug
hahhahahahahaha

groetjes
Citeren29.11.20100 likes
er ligt sneeuw, heel veel sneeuw
Citeren30.11.20100 likes
Ligt hier spekglad

Grtz
C.
Citeren30.11.20100 likes
het was hier vanochten een ramp.............maar het is wel een prachtig gezicht al die sneeuw, en morgen wordt het ook nog eens ijskoud, een gevoelstemperatuur van - 20 graden, babs heb je de wollen onderbroeken al af?.....
Citeren01.12.20100 likes
FF wachten bonneke, ze breit er eerst een paar voor mij.

Advertise here!!

Citeren01.12.20100 likes
ik was het eerste aan de beurt, ik zou ze vorig jaar al krijgen dus freek die zogenaamd voor jou bestemd zijn, pak ik gewoon af van je, lekker puh
Citeren02.12.20100 likes
Zo hebben jullie nog een beetje laatst van de sneeuw,nou ik wel!!Ik heb vandaag wel vier keer met de schuiver de sneeuw weg gehaald en verder hebbeb we de boel in ons huis opgeruimd,

jullie ook laatst vab de sneeuw......

prettige sneeuw plezier leuk voor de kinderen...

fijne avond en een zoennnn & handdd
Citeren02.12.20100 likes
Last van de sneeuw neen niet echt, de sneeuw heeft eerder last van mij meer bepaald dat ik hier errrrg mn best doe de stoep vrij te houden

Grtz
C.
Citeren02.12.20100 likes
sneeuw ja genoeg sneeuw hier,

mooi om te zien en leuk voor de kinderen

Citeren02.12.20100 likes
De sneeuw is mooi met de zon erbij dan kun je leuke foto's maken schitterd...,yep Tornado je heb helemaal gelijk en hoe was het met Bonn ook veel laatst van de sneeuw gehad vandaag vertel eens aan de wolf........

Iedereen vanavond een hele fijne avond en voor morgenochtend doe alsjeblieft rustig aan het zou glad kunnen zijn!!

let op let op let op let op let op let op let op

Adverteer hier