Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Vista

Advertise here!!

Citeren20.10.20070 likes
Dat is een van de problemen dodo....het idee van windows is juist dat elke onbenul er zo ongeveer mee overweg kan. Je klinkt als een tweaker ( ) alleen horen Vista en je eigen programma's het te doen zonder dat je zelf cracks moet gaan zoeken etc. Ik zweer iig bij Linux/Mac
Citeren21.10.20070 likes
Ik vind als er een nieuw programma op de markt komt het gewoon moet werken en niet dat je met allelij cracks en wijzigingen in je instellingen diep in het programma moet veranderen dat dan een programma niet deugt en zou dus zeggen niet kopen en blijf dan maar bij xp of een andere besturing van je pc
Groeten Rene
Citeren21.10.20070 likes
ik hoor veel mensen met klachten over Vista, maar toen XP uitkwam was het net hetzelfde... eenmaal alle programma's getest zijn op Vista zal het wel naar behoren werken...
zodra ik software nodig heb die niet meer draait op XP, stap ik mee over... vooruitgang kan je niet tegenhouden, alleen uitstellen.
er bestaan zelfs face-lifts om je XP een Vista uiterlijk te geven, maar zodra je een nieuwe pc koopt, stap je vanzelf mee over.
voor elk probleem is er een oplossing, en andersom ook
Citeren23.10.20070 likes
Maar nu we dan toch allemaal expert zijn hier: iemand enig idee waarom ik die flashplayer niet geinstalleerd krijg? Of een suggestie hoe ik het dan wel voor elkaar krijg? Want bij een hoop sites vraagt ie erom en loop ik dus een hoop leuke dingen mis

Groetjes Patricia
Citeren23.10.20070 likes
maar pat kan je nu wel chatten of lukt het nog niet ????

Advertise here!!

Citeren28.10.20070 likes
Ja ik kan weer chatten maar heb nog steeds geen flashplayer.. en kan daardoor ook mijn spaarpot op de amstel site niet bijhouden :-S
Citeren28.10.20070 likes
Ik heb het volgende gedaan om flash in IE7 (Vista) te kunnen gebruiken:

- 1 IE7 open en surfen naar http://www.adobe.com/go/getflash
- stappen volgen...
- Dan niet op die balk boven klikken maar in het flash-test-vlak om flash te installeren.

En dan na de restart van IE7 werkte het.

C:\Windows\System32\Macromed\Flashutil9b => eigenschappen en dan
tabblad compatibiliteit en dan "dit programma in deze
compatibiliteitmodus uitvoeren" aan vinken en windows XP (SP2)
selecteren. Flash player zal zich nogmaals installeren. Even opnieuw
opstarten en het werkt.
Citeren01.11.20070 likes
Dodo ik heb braaf gedaan wat je zei... maar nog steeds geen flash..... pfffffff... toch bedankt voor je antwoord.....
Citeren21.11.20070 likes
Pat 10101001010111000000 moppie heb je al op de site van adobe gekeken wat je alemaal kan doen om het werkend te krijgen ?
Het kan ook zijn dat je hem niet opnieuw moet installeren maar dat je hem eerst is goed moet verwijderen om daarna een goede install te doen of dat je bepaalde registry entrys moet verwijderen cq aanbrengen .
Ik wil je wel helpen ,als je het wil moet je het even aangeven dan geef ik je mijn msn adres.
Blijven ademen alles zal reg kom , ik heb het niet uitgevonden maar vind het weleen uitdaging je van dienst te kunnen zijn .
Groetjes Deep Kusssssss 10100110100001 spetter :-*
Citeren10.02.20080 likes
Kijk eens bij 'start, configuratiescherm, gebruikersaccounts' .
Standaard maakt Vista geen Administrators-accounts aan, uit beveiliging, je moet echter wel Aministrator zijn om zaken te kunnen installeren.
Waarschijnlijk ben jij een gewone 'standaardgebruiker' en dan loopt het dus mis.

Adverteer hier