Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Vista

Advertise here!!

Citeren20.10.20070 likes
Das goed, we komen ergens .... probeer het nogmaals
Citeren20.10.20070 likes
zelfde verhaal....
Citeren20.10.20070 likes
En nu?
Citeren20.10.20070 likes
durf het bijna niet te zeggen: zelfde verhaal ha ha ha haha
Citeren20.10.20070 likes
Hoihoi,

heb wederom weer een paar aanpassingen gemaakt, probeer het nog een x zou ik zeggen!

Mocht het dan nog niet lukken, dan gaan we voor een helemaal andere oplossing

Groeten en we Kletsen.com,

Denre

Advertise here!!

Citeren20.10.20070 likes
scherm is nog steeds oranje..... muziekje derbij.... het < tekentje wat ik net nog wel had is nu ook weg.... en nog steeds nie chatten
Citeren20.10.20070 likes
Opgelost!
Citeren20.10.20070 likes
wat zal patricia gelukkig zijn maar ik heb niemand anders nog gehoord hahahahah kussssssss pat
Citeren20.10.20070 likes
Volgens de consumentenbond is Vista een product wat nog niet af is...vandaar dat je hele rijen vage klachten kan verwachten. XP mag wel niet fantastisch zijn (daarvoor zul je echt bij Linux of Mac moeten zijn ), xp is voor de gewonen consument nog meer dan goed genoeg (voor iedereen overigens...Vista is zwaar, langzaam en biedt nagenoeg niets nieuws, op wat eyecandy nadan...al zullen daar alleen de windows-fanboys van kunnen genieten (die willen de nadelen immers niet zien)
Groetjes!!
Citeren20.10.20070 likes
ik heb zelf vista en er zijn alweer zat upgrades geweest en er zijn zat dingen te veranderen aan vista, er zijn ook steeds meer cracks te vinden.
als een oud programma het niet meer doet kan je deze wel instaleren, maar moet je in je configuratiescherm onder programma dat programma naar je oude besturingssysteem verwijzen.
als je er niet helemaal in thuis bent is er vast wel wat te vinden bij google.
ik vind vista prima werken en laptop is er niks trager,nu is deze ook wel ontwikkeld voor vista en door mezelf flink aangepast :P

Adverteer hier