Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Vista

1

Advertise here!!

Citeren20.10.20070 likes
Ik heb Vista... nu heb je voor verschillende sites flashplayer nodig en naar ik vanmorgen merkte nu hier opeens ook, doordat die radio derachter zit. Nu is het leuke dat bij mijn pc dat Flasplayer gewoon niet pakt. Ik heb em ongeveer achttien keer geinstalleerd... hij loopt gewoon netjes het traject door, maar als puntje bij paaltje komt dan heb ik nog steeds geen flashplayer. En nu dan het ergste: IK KAN DUS OOK NIET CHATTEN DAARDOOR (hoezo cold turkey)

Iemand???????
Citeren20.10.20070 likes
Hoihoi,

Ik ben niet echt bekend met vista maar wat is precies het probleem? Je hoort wel de radio maar kan niet chatten of .... je hoort geen radio en kunt niet chatten?

Kun je me eventueel een screenshot sturen?

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren20.10.20070 likes
Mogge Denre,

Tnx voor je snelle reactie!
Als ik op chatten klik krijg ik een oranje scherm met de melding dat mijn flashplayer moet worden geupgrade ofzo....
Als ik op escape druk dan gaat de muziek ook wel weer weg. Maar kan dan nog steeds niet chatten. Als ik die flashplayer wil downloaden kom ik altijd bij adobe uit. Hij download em dan ook netjes, ik klik op uitvoeren... krijg melding dat ie met succes is geinstalleerd en vervolgens is ie nergens meer te vinden op mijn pc...
Ik zou je graag een screenshot sturen, maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen

Groetjes Patricia
Citeren20.10.20070 likes
Hoihoi,

Dan maar gelijk de standaard microsoft vraag, heb je je pc al herstart? Indien je dit al gedaan hebt, zou het kunnen zijn dat je de juiste versie van flash als administrator moet installeren (zoals ik al zei, ben niet zo bekend met vista, maar had eigenlijk dan ook wel een foutmelding verwacht).

Tevens heb ik een paar aanpassingen gemaakt in de templates dus probeer het nog eens zou ik zeggen

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren20.10.20070 likes
PC is al meer dan eens herstart.... ik zou bijna denken dat vista en flashplayer geen goede combi zijn...... ik probeer het straks dan nog wel even met chatten!

Dank je wel voor je hulp in ieder geval!

Groetjes Tries

Advertise here!!

Citeren20.10.20070 likes
You need to upgrade your Flash Player <===== krijg nu wel een groot wit vlak erbij, met de melding dat als ik dat active X instrument wil gebruiken ik daar moet klikken, maar dat klikken verandert voor mij niks helaas pindakaas.....
Citeren20.10.20070 likes
Hoihoi,

Wanneer ben je voor het laatst op de chat geweest?
Citeren20.10.20070 likes
gisteren kon ik nog gewoon chatten en vanmorgen begon ie ineens om die flashplayer te vragen....
Citeren20.10.20070 likes
Hoihoi,

En nog een aanpassingen gemaakt, probeer het nog eens!
Citeren20.10.20070 likes
Nu heb ik alleen nog oranje scherm met < dat tekentje, hoor wel gezellig de muziek ha ha ha ha Maar chatten is der niet bij

1

Adverteer hier