23.12.20100 likes
Ik ga hellemaal met carin mee en voeg toe dat juist mensen de neergaande spiraal vaak niet geholpen willen worden,vaak kunnen ze pas geholpen worden als ze hellemaal in de put zitten.
Advertise here!! |
23.12.20100 likes Ik ga hellemaal met carin mee en voeg toe dat juist mensen de neergaande spiraal vaak niet geholpen willen worden,vaak kunnen ze pas geholpen worden als ze hellemaal in de put zitten. |
23.12.20100 likes Beetje raar verhaal hoor. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet interpreteren.
Je zegt dat mensen in een traject zitten van zelfvernietiging, maar je wilt geen namen noemen. Ik denk niet dat mensen er bewust voor kiezen om zichzelf die kant op te bewegen, goede kans dat ze zich er geeneens bewust van zijm. Wat moeten we met deze informatie? Hoe weet jij zo zeker dat je er niet naast zit? Hoe weet je zo zeker dat de mensen wie jij bedoelt dat zelf ook doorhebben en dat die spiraal naar beneden niet onbewwust is of niet genoeg erkend? voor mkijn gevoel is dat je bij mensen met een nergaande spiraal enkel een stukje bewustzijn kan bewerkstelligen en dat je toch ook afhankelijk bent van de wil van de persoon zelf of er dan wat mee gebeurd. Je kan mensen niet dwingen dingen anders te gaan doen. Door de gemoedstoestand komt dat punt vaak pas als er iets verandert aan de perceptie van het lijdend voorwerp in het hele neergaande spiraal verhaal. Maar dat breng je met zo'n berichtje toch niet teweeg? |
23.12.20100 likes lees het eens goed
er staat ook in de stukjes dat die mensen vragen om hulp !!!!!! en buck bedoeld dat hij die hulp probeert te bieden waarom GEVRAAGD word maar dat die mensen waar hij het over heeft niks met die hulp doen . de essentie van dit verhaal is puur en alleen waarom er dan om vragen ??? en carin de mensen worden ook in hun waarde gelaten en gerespecteerd en dat weet je best |
23.12.20100 likes Dit is een vraag aan buck
Bucketlake jij stelt boven aan in je eerste bericht dat je soms kan zien hoe de toekomst er van een ander mens uit ziet {Zoals jullie weten ben ik een gevoels mens en dat ik dingen van te voren al weet wat gebeuren zal. Ik weet dat sommige mensen nu bezig zijn met zelf vernietiging.} Is het dan ook zo dat je die toekomst kan manupileren zo dat die dan verandert Bucket Rene |
23.12.20100 likes Dit ga ik typen ''het gaat nergens over kom op mensen gewoon ff normaal doen en alles komt goed!!
ET BONNE ANNEE,FROHE WEIHNACHTEN<MERRY CHRISTMAS<JOYEUX NOEL,FIJNE KERSTDAGEN fijn weekend, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
23.12.20100 likes Hey Carin ik weet dat je gelijk hebt maar ik ben niet een normaal persoon zoals menigeen denkt.
Ik wil geen mensen gaan kwetsen maar er is hier sprake van personele hulp wat er gezocht moet worden En hier bij laat ik het. Ps jullie moeten niet schrikkken op berichten uit overlijden advertenties of wat dan ook. hierbij sluit ik deze forum With Love Buck (kin257) |