|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zoals jullie weten ben ik al 14 dagen hier niet op de chat geweest.
Ga nu ff uitleggen waarom.
Zoals jullie weten ben ik een gevoels mens en dat ik dingen van te voren al weet wat gebeuren zal.
Ik weet dat sommige mensen nu bezig zijn met zelf vernietiging.
Ga geen namen noemen maar die mensen die ik bedoel weten dat NU.
Zo en dit wil ik ff kwijt!!!
Ga jullie goed.
WITH LOVE BUCK (kin257) |
Anonymous Undefined 65739 berichten sja broer wie niet luisteren wil moet maar voelen he  en luisteren is zooooooo moeilijk voor sommige
kuss je zusje |
Beste Bucketlake
Die mensen vernietigen toch alleen hun zelf?
En een naam noemen kan geen kwaat ik noem dat openheid dan kan je soms ook weer dingen uitpraten of oplossen.
En we hebben ook altijd nog de nergeer knop op de chat dat werkt eigelijk net zo als weg blijven alleen dan zie je de andere chaters waar het wel mee klickt nog wel.
Rene |
Anonymous Undefined 65739 berichten Beste Rene
Dit bevestigd weer dat ik niet gesnapt wordt.
Het gaat niet over de chat maar over personen!!
Personen die de weg kwijt zijn. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bucketlake
ik hoop dat deze mensen door jouw letters beseffen waar ze mee bezig zijn misschien zien ze in dat ze de verkeerde weg zijn in geslagen..
hey doe jij zelf kalm aan, trek hetje niet allemaal aan he |
|
[quote=undefined]Zoals jullie weten ben ik al 14 dagen hier niet op de chat geweest. [/quote]
(cynische-mode on)oh was dat het?? had je al gemist!!(/ cynische-mode off)
Als iedereen nou eens in gedachten hield dat een chat er is voor de lol/gein en voor lekker tijd verdrijf en niets anders.
Mensen vergeten nog wel eens dat er ook een leven is NA Internet!
Ik ben niemand verantwoording schuldig over mijn al dan wel niet aanwezigheid op een site/hyves/msn of elk ander middel dan ook! Niemand!
doe dat gene waar mee jij je prettig voelt en wees jezelf. |
Anonymous Undefined 65739 berichten en hier gaat C ff zijn mening zetten dus..
EIGENLIJK...is chatten 2 zijdig, van daar die ''normen en waarden'', waren die er niet zaten er hier meerdere mensen die zich NIET goed voelen.
ANDERZIJDS... chatten is NIET real life, feit...
maaaar..(en nu komt het) voor een ''aantal'' mensen KAN het nu éénmaal niet meer leuk zijn omdat ze zogezegt niet in dat plaatje passen.
Merk het toch iedere dag? politieke vriendschappelijke samenhang...en hoor je dr niet bij ben je screwed...got it?!.
Dus...get real en doe maar ff niet uit de hoogte met uw cynisme omdat uitgerekend JIJ het hier wel naar uw zin hebt.
Wat Bucket bedoeld lig NIET aan Kletsen.com, maar aan degenen die erin rond zwemmen...
Ik kan Bucket dr wel in volgen...er zullen wel altijd mensen zijn die minder geaprecieerd zullen worden door één of andere gekke reden...ik ben persoonlijk ook geen doetje en geen persoon waar iedereen het mee kan vinden, maar dat ligt aan hen, niet aan Kletsen.com.
Het word es hoog tijd dat er ééns één slimmerik op de tafel tafel klopt en vraagt om de koppen bijéén te steken zodat we allemaal voor onzelf kunnen uitmaken wat BETER kan.
Iemand een cynische opmerking geven is vrij goedkoop terwijl we mss beter naar oplossingen kunnen zoeken zodat IEDEREEN zch hier eindelijk es KAN goed voelen.
Grtz
C. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nog een keer heren.
Het gaat nie over de chat of chatten.
Wat klappie er neer zet ben ik mee eens wees dat duidelijk.
Maar goed dat interreseert me niet meer.
MAAR wat ik in regel 2 en 3 neer gezet heb is heel wat ander.
En ploff : ik doe lekker kalm an beloof ik je.
Ik weet dat ik de hele goede weg ben ingeslagen en dat ik al aanbiedingen heb van bepaalde spirituele site's om daar mensen te helpen met vragen en genezing
With Love Buck (kin257) |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 neem je het es voor iemand op...
 C. |
[quote=undefined]Dus...get real en doe maar ff niet uit de hoogte met uw cynisme omdat uitgerekend JIJ het hier wel naar uw zin hebt.[/quote]
Ik voel me een beetje aangesproken door deze zin.
Ik wilde alleen maar aangeven dat ik dus niet op de hoogte was van het feit dat er iemand even niet was, maar daar gaat het mij niet om!
Ik heb geen behoefte om van iedereen te weten waar hij/zij uithangt, als ik dat wel wil vraag ik er naar.
men komt en of blijft weg omdat die persoon voor hem/haar een geldige reden heeft. wat die reden ook is dat doet er niet toe.
je hebt gelijk als je zegt dat de chatters zijn die kletsen maken tot wat kletsen vandaag de dag is.
chatters van alle rangen en standen zijn hier welkom enja, je hebt er tussen zitten die men liever ziet verdwijnen dan komen.
of mijn cynische opmerking goed koop is dat boeit mij niet, ik had niet eens gemerkt dat er chatters niet waren dus vond ik die voor mij grappige opmerking wel het plaatsen waard.
Nogmaals ik kom hier graag om dat ik dat wil en niet anders. heb ik geen zin, dan blijf ik weg. ik ben niemand verantwoording verplicht over mijn doen en laten.
Ik merk dat dit nu wel een erg lange reactie is, maar hoop dat men begrijpt wat ik wil zeggen. |
|