22.12.20100 likes
rest my case...
C.
C.
Advertise here!! |
22.12.20100 likes rest my case...
C. |
22.12.20100 likes Begrijpend lezen is ook moeilijk he heren ![]() ff retificatie over het vorige wat ik geschreven heb . Het is geen regel 2 en 3 maar 3 en 4. |
22.12.20100 likes zeg compu moet je nu echt na de chat ook het forum belachelijk maken ?
als ik die woorden zie denk ik ga een lezing geven ergens ver weg maar niet op een chat of chat forum sorry maar dat is mijn mening want je leest de chat niet goed en de forums dus blijkbaar ook niet ![]() |
22.12.20100 likes Veel meningen over iets dan niets,het is begrijpelijk maar waar gaan we heen..........!! |
22.12.20100 likes we gaan weer naar de gezelligheid wolf.........
Maar bucket, je weet dat ik je mag en je altijd heb gerespecteerd en gewaardeerd om wie je bent, en ik laat je zeker altijd in je waarde, doe ik bij iedereen. Ik geef wel mijn mening over iets, wat tot een discussie kan lijden, maar dat moet ook kunnen. Ik kom hier ook zeker voor de gezelligheid, en bevalt het me niet, dan ga ik gewoon weer, kom ik nog wel 3 of 4 keer terug bij bepaalde modjes........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
23.12.20100 likes Ik pak ondertussen ff mijn kerstpakket uit ![]() |
23.12.20100 likes Veel succes Babsie ![]() Nog een keer. Het gaat niet over chat of chatten. Het gaat over ernstiger dingen. Het gaat over mensen die in een spiraal naar beneden gaat en geen uitweg meer zien. Met zelf vernietiging bedoel ik vul zelf maar in. Dit gevoel heb ik al een paar weken bij sommige mensen.En ik weet dat ik er niet naast zit. With Love Buck (kin257) |
23.12.20100 likes dat is allemaal leuk en aardig, maar misschien hebben die mensen geen behoefte om te weten dat ze in een neergaande spiraal zitten.
ik zou voor mezelf denken het was nog nooit zo donker of het werd weer licht. ieder mens krijgt in zijn of haar leven temaken met grote en kleine tegenslagen heel vervelend maar 99% van die mensen komen er ook gewoon weer bovenop, soms hebben die mensen een klein beetje hulp van anderen nodig en ach wat geeft dat het was toch zo dat we er zijn om elkaar te helpen en niet om elkaar de grond in te trappen. als een ieder zich nou gewoon is bezig zou houden met zichzelf en een ander de helpende hand zou bieden als daarom gevraagt zou worden dan is dat toch helemaal goed. ik ben niet paronormaal of spiritueel aangelegt en ik denk ook niet dat je dat nodig heb om te kunnen zien te kunnen voelen dat het met de 1 beter gaat dan met de ander als je nou alleen maar is een luisterend oor zou kunnen zijn zou dat al zoveel helpen ook al word jou (wijze) raad niet meteen opgevolgt we zijn immers allemaal maar gewoon simpele zielen. en nu gaat ik met babsie uit mijn kerstpaket een VERKADE beschuitje eten ![]() |
23.12.20100 likes daar gaat het ook niet om carin .
maar als je weet dat iemand het wel is en je vraagt om hulp aan die persoon en gooit dan nog je kont tegen de krib dan is dat frustrerend voor die persoon . want die steekt daar veel energie in en als er dan niet geluisterd word naar goede raad maar alleen maar leugens over je verspreid worden sja dan wil je wel eens uit je slof schieten. wij respecteren iedereen en willen iedereen die dat zelf wil hulp bieden ongevraagd doen we dat zo weer zo niet . dat is de essentie van deze topic niets meer en niets minder |
23.12.20100 likes nou als die mensen dan in een neergaande spiraal zitten en zich toch keren tegen het advies dan is het toch niet zo moeilijk om die persoon/personen lekker te laten gaan.
ik zou me er niet zo druk om maken, misschien willen ze liever door een ander geholpen worden. gewoon ieder mens nemen zoals hij of zij is dan is er niets aan de hand. laten mensen zelf bepalen bij wie of wat ze geholpen zijn. nu doe ik het niet meer, ik ben niet moeder theresa. en ik vind de chat en het forum gezellig maar niet als er steeds gedoe is over mensen die niet willen luisteren ieder moet maar doen waar hij of zij zin in heeft. |