Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Tja moest het even melden...

3

Advertise here!!

01.03.20140 likes

Snuff, misschien zeg ik geen naam, maar ik heb dat ook echt moeten leren inhouden, ik snap driver en dat is geen vingertje wijzen, dat is een leerproces een proces wat je aanmoet gaan om dingen kwijt te kunnen zonder namen te noemen en toch die gene aan te spreken. ( ik spreek niemand aan met wat ik begonnen ben, niet persoonlijk 1 iemand.. )

01.03.20140 likes

Snuff, misschien zeg ik geen naam, maar ik heb dat ook echt moeten leren inhouden, ik snap driver en dat is geen vingertje wijzen, dat is een leerproces een proces wat je aanmoet gaan om dingen kwijt te kunnen zonder namen te noemen en toch die gene aan te spreken. ( ik spreek niemand aan met wat ik begonnen ben, niet persoonlijk 1 iemand.. )

Snap ik ook wel Daphne, maar jij bent netjes geweest om geen namen te noemen en dat getuigt van respect. Vooral omdat jouw topic niet persoonsgericht is en dit er wel van wordt gemaakt.

02.03.20140 likes

he he he

schandalig om een forum dat iemand start om iets duidelijk te maken te misbruiken om je eigen als slachtoffer neer te zetten

Helaas gebeurd het weer en ff BTW respect krijg je niet dat verdien je .

en ook zonder namen te noemen zou weg blijven wel de beste optie zijn.

02.03.20140 likes

Namen noemen getuigt niet van het respect. Je beweert respect te hebben en altijd tegen iedereen aardig en beleefd te zijn. Tegelijkertijd trap je nu ten overstaan van iedereen Miriam de grond in. Getuigd dat van enig respect. Je verwijt mensen dingen in je post, maar in diezelfde post maak je je er zelf schuldig aan. Waar zegt mramm bijvoorbeeld dat zij vind het recht te hebben om andere mensen te pesten omdat ze zelf gepest is? Dit is iets wat jij er zelf van maakt.

Je praat nu alleen over Mramm, maar waarom dan de andere 2 niet bij naam? Als je mramm hier noemt wees dan ook zo'n kerel om die anderen te noemen. Ik weet wel om wie het gaat.

Daarnaast pest je geheel zwart wit gezien Mramm hier nu ook gezien je haar zwart maakt.

We zijn volwassen mensen. Was het niet een stuk netter geweest om dit aan Miriam in haar prive mede te delen?

die stelling op het werk vond ik goed. Ik ken ook een stelling: iets met een pot en een ketel........ vul zelf verder maar in.

Rob ik heb je altijd een aardige vent gevonden maar hoe meer ik je post lees hoe walgelijker ik hem vind.

Ik sluit me ook volledig aan bij beowolf. Je speelt slachtoffer terwijl je zowel voor als achter de schermen vollop meedoet aan hetgene wat je anderen verwijt.

Chatten is een leuk maar ook gevaarlijk fenomeen. Ikzelf maak ook weleens lol en plaag anderen ook wel. Helaas kan je op een beeldscherm geen uitdrukkingen zien in de zin hoe iemand iets bedoelt dus kun je het ook op veel verschillende manieren opvatten. Das dus wat ik bedoel het gevaar.

Rotte appels kun je ook op vele manieren bekijken. Wanneer is iemand een rotte appel? Iemand die een ander eens plaagt, of iemand die wekenlang overal en nergens loopt te zeuren over mensen die hem geen goeiemorgen zeggen totdat iedereen er doodmoe van word.

02.03.20140 likes

ik bedoel met die andere 2 joop en thee die lopen iedereen zwart te maken op een andere chatsite

verder zeg ik er nix over

Advertise here!!

02.03.20140 likes

laat mij er effe buiten renault wil je ,ik maak niemand zwart nergens en je staat bij mij standaard op negeer dus lees niet eens meer wat je zegt,slachtoffertje spelen is iets wat jij graag doet.maar goed ik lees jou niet meer ben helemaal klaar met je

02.03.20141 likes

het is weer een discusie die uitloop op verwijten en daar pas ik voor. ik heb het zojuist op er over gehad maar het schijnt toch heel moeilijk te zijn. 

onthou goed allemaal. kletsen.com is voor iedereen. niemand hoeft weg te blijven of weg te gaan voor een ander . laat elkaar in de waarde.

ik wens jullie een gezellige zondag .

dit topic ga ik sluiten , niet omdat ik dat zo leuk vind maar omdat er alleen maar naar elkaar gewezen gaat worden en daar pas ik voor .

3

Adverteer hier