Namen noemen getuigt niet van het respect. Je beweert respect te hebben en altijd tegen iedereen aardig en beleefd te zijn. Tegelijkertijd trap je nu ten overstaan van iedereen Miriam de grond in. Getuigd dat van enig respect. Je verwijt mensen dingen in je post, maar in diezelfde post maak je je er zelf schuldig aan. Waar zegt mramm bijvoorbeeld dat zij vind het recht te hebben om andere mensen te pesten omdat ze zelf gepest is? Dit is iets wat jij er zelf van maakt.
Je praat nu alleen over Mramm, maar waarom dan de andere 2 niet bij naam? Als je mramm hier noemt wees dan ook zo'n kerel om die anderen te noemen. Ik weet wel om wie het gaat.
Daarnaast pest je geheel zwart wit gezien Mramm hier nu ook gezien je haar zwart maakt.
We zijn volwassen mensen. Was het niet een stuk netter geweest om dit aan Miriam in haar prive mede te delen?
die stelling op het werk vond ik goed. Ik ken ook een stelling: iets met een pot en een ketel........ vul zelf verder maar in.
Rob ik heb je altijd een aardige vent gevonden maar hoe meer ik je post lees hoe walgelijker ik hem vind.
Ik sluit me ook volledig aan bij beowolf. Je speelt slachtoffer terwijl je zowel voor als achter de schermen vollop meedoet aan hetgene wat je anderen verwijt.
Chatten is een leuk maar ook gevaarlijk fenomeen. Ikzelf maak ook weleens lol en plaag anderen ook wel. Helaas kan je op een beeldscherm geen uitdrukkingen zien in de zin hoe iemand iets bedoelt dus kun je het ook op veel verschillende manieren opvatten. Das dus wat ik bedoel het gevaar.
Rotte appels kun je ook op vele manieren bekijken. Wanneer is iemand een rotte appel? Iemand die een ander eens plaagt, of iemand die wekenlang overal en nergens loopt te zeuren over mensen die hem geen goeiemorgen zeggen totdat iedereen er doodmoe van word.